Beantwoord

inloggen mailaccount

Hallo,
Sinds enige tijd krijg ik regelmatig het bericht ;inloggen mailadres mislukt;.
Dit bericht komt op mn mobiel als een soort popup boven in het scherm en komt niet in mn inbox van mn mailaccount.
Zijn er leden met het zelfde porbleem?
mvg Ruud.
icon

Beste antwoord door Energieboy 7 januari 2019, 13:33

Hoi @ruud59
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee, ik heb het probleem niet.
Maar met dit antwoord heb je nog geen idee waarom jij het probleem wel hebt, lijkt me? 🙂

Beter om te vragen hoe we dit kunnen gaan oplossen. Ja toch?!
Kan je wat duidelijker zijn met wat voor een e-mail log je in? (een @Vodafone of een @Ziggo of een @Gmail of iets heel anders?) Dat kan nogal belangrijk zijn voor wat je moet invullen om mail door te krijgen. En kan je verder wel op internet?

Er is dus een Username, wachtwoord of misschien wel een SMTP of MAIL probleem met je server.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @ruud59
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nee, ik heb het probleem niet.
Maar met dit antwoord heb je nog geen idee waarom jij het probleem wel hebt, lijkt me? 🙂

Beter om te vragen hoe we dit kunnen gaan oplossen. Ja toch?!
Kan je wat duidelijker zijn met wat voor een e-mail log je in? (een @Vodafone of een @Ziggo of een @Gmail of iets heel anders?) Dat kan nogal belangrijk zijn voor wat je moet invullen om mail door te krijgen. En kan je verder wel op internet?

Er is dus een Username, wachtwoord of misschien wel een SMTP of MAIL probleem met je server.
Heb je nog een update voor ons @ruud59 ? Mocht er geen reactie geplaatst worden, dan wordt het topic binnenkort gesloten.
Topic gesloten, geen reactie meer.