Volvith

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen My Vodafone App Niet Mogelijk...

Beste lezer,

Ik heb recent geprobeerd in te loggen op de mijn vodafone app, maar na het correct invullen van mijn email en wachtwoord krijg ik het bericht: "Er zijn geen rollen voor de gebruiker beschikbaar.".

Weet iemand wat deze error betekend?
Zelf kom ik er niet uit en van google wordt ik nou ook niet bepaald veel wijzer...
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Volvith
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik ken zelf deze melding niet maar via internet kom ik dit bericht tegen: Ooit eens per ongeluk proberen in te loggen op het zakelijke gedeelte? Dan komt deze melding. Verwijder svp App en cookies.

Dus tip: verwijder de app en installeer opnieuw. En lukt het niet via je browser, verwijder je koekjes. Dan zou het weer moeten werken.

Succes in ieder geval en fijne Feestdagen nog.
Vix

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 1 maand abonnement en hetzelfde probleem, ook na opnieuw installeren, zowel op Samsung A7 en iPad.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Vix
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lukt het dan wel via je browser op je computer of mobiel?
Vix

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na inloggen op ipad en “account uitbreiden” kan ik mijn verbruik zien.
werkt dus nu wel.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Volvith (en @Vix)

Deze melding wilt eigenlijk zeggen: "leeg account". Probeer in dit geval altijd eens in te loggen via de website. Daarna kun je je mobiele nummer koppelen aan je account en zou het moeten werken. Zo niet, dan horen we het graag!
mouthman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben net een nieuwe klant bij vodafone en ik kom er ook niet in. Heel vervelend.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
mouthman wrote:
Ik ben net een nieuwe klant bij vodafone en ik kom er ook niet in. Heel vervelend.

Advies van Sharon, lukt dat?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic