Vraag

Instellingen verzenden e-mail van wildcamera met prepaid simkaart

• 19 april 2019
  • 39 reacties
  • 1703 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

39 reacties

Badge
Inmiddels is mijn open APN verbinding (eindelijk) gisteren geregeld. Vanmiddag nog even een check gedaan omdat het nog niet werkte, maar er werd bevestigd dat ik een open apn verbinding heb.
Toen ipv gmail de volgende server setting maar ingesteld:
Type SSL
Server : Sendmail.vodafone.nl
Port: 465
Email: mijn my Vodafone email adres
Pasword: myvodafone password

APN: open.vodafone.nl
account: Vodafone
password: Vodafone

Email setting: de emails waar de foto's naar toe moeten (3)

Helaas pindakaas. Opnieuw lukt het weer niet.
Omdat ik eerst een prepaid had en nu een abonnement (hetzelfde nummer) nog maar even gekeken of de pincode nog altijd verwijderd was en via een telefoon geprobeerd om een email te verzenden.
Dit gaat zowel via live.vodafone.com als open.vodafone.nl prima.
Ik begin nu echt moedeloos te worden. Ik weet niet meer wat ik kan doen om het apparaat werkend te krijgen. Hij geeft keurig aan dat er verbinding is en in het verleden werkte het met MMS uitstekend.
Wie weet een oplossing?
Kun je eens controleren of je de optie mms kunt uitzetten in het toestel,
Misschien dat het mis gaat met een van de instellingen in het toestel @Henry2
Badge
Die staat uit. Ik zou niet meer weten wat ik nog kan doen. Zou met sms versturen misschien nog een optie zijn en kan ik de instellingen bij de mms optie instellen? Zo ja wat moet ik dan invoeren?
Zover ik weet heeft het geen zin om MMS in te stellen. MMS is namelijk uitgefaseerd. Enige wat ik nog kan aanraden is om contact op te nemen met de fabrikant.
Badge
Opnieuw gebeld met Vodafone klantenservice. Ze komen er niet uit. Sturen me naar de Vodafone winkel. Vanmiddag geweest. Kunnen me niet helpen omdat ze niets in het systeem kunnen wijzigen. Heb wel zelf kunnen zien dat open.vodafone.nl alleen bij APN staat ingesteld. Ben er alleen niet mee gered. Nog altijd werkt het niet. Nu maar weer de instelling: sendmail.vodafone.nl, port 465 mijn inloggegevens van my Vodafone gebruikt. (emailadres en wachtwoord. Helaas opnieuw geen succes. Ik geef het op. Misschien waag ik nog een belletje aan de klantenservice. Ga in ieder geval proberen mijn abonnement door te halen. Ik heb er immers niets aan.
Ik had ook problemen met een wildcamera. In eerste instantie leek het te liggen aan de provider. De oplossing lag bij mijn Gmail-mailadres.

de oplossing voor mij:

1. Ga naar uw Google-account.
  2. Klik in het linkernavigatievenster op Beveiliging.
  3. Ga naar het venster Toegang door minder veilige apps en klik onderaan de pagina op Toegang inschakelen.
Reputatie 7
Badge +17
Wie weet help je @Henry2 er wel mee.
Laten we het hopen 😁
Reputatie 6
Oeh! Ik ben wel heel benieuwd of @BlueWonder De Oplossing voor je heeft @Henry2. We ontvangen graag een update!
Badge
Helaas. Ook deze laatste optie nog geprobeerd maar het wil niet lukken. Ook weer geprobeerd met verschillende servers. Op verzoek van de klantenservice nog een extra nieuw email account aangemaakt met Ziggo om te kijken of het versturen dan wel lukte. Ook dat deed niets. Ik geef het na een half jaar proberen op, tenzij iemand nog een nieuwe optie weet die ik kan proberen.
Reputatie 7
Badge +17
Helaas. Ook deze laatste optie nog geprobeerd maar het wil niet lukken. Ook weer geprobeerd met verschillende servers. Op verzoek van de klantenservice nog een extra nieuw email account aangemaakt met Ziggo om te kijken of het versturen dan wel lukte. Ook dat deed niets. Ik geef het na een half jaar proberen op, tenzij iemand nog een nieuwe optie weet die ik kan proberen.
Heb je het ook met een google account geprobeerd?
Misschien lukt het daar wel mee?
en heb je deze vraag al eens bij de fabrikant gesteld @Henry2?
Reputatie 7
Badge +17
en heb je deze vraag al eens bij de fabrikant gesteld @Henry2?
Dubbel plaatsen is niet toegestaan op de Community 😱😜🤐
Wahahah @Energieboy 😛
Geen reactie, topic gesloten!