Pasje02

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

instellingen voor oneplus 7 pro

Ik krijg sinds ik in bezit ben van een oneplus 7 pro sms berichten dat mijn telefoon niet de juiste instellingen heeft.
Op de site kan je geen oneplus selecteren.
Indien er geen oplossing is kan dan die notificatie uitgezet worden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pasje02
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Niet uitgeprobeerd maar het was bij die 3 sms berichten gebleven.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Pasje02,

Wat is verder precies de context van die melding? Waarvoor heeft jouw toestel niet de juiste instellingen? Ik vermoed namelijk dat deze sms-berichten verstuurd worden door de software/provider van het toestel, en niet door het netwerk (wij dus).
Pasje02
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Ga naar www.vodafone.nl/startup om je toestel gebruiksklaar te maken voor internet, e-mail en mms en doorloop de stappen.

Is verstuurd door Vodafone.
Pasje02
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Pasje02 wrote:
We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS. Ga naar www.vodafone.nl/startup om je toestel gebruiksklaar te maken voor internet, e-mail en mms en doorloop de stappen.

Is verstuurd door Vodafone.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Pasje02

MMS ondersteunen wij niet meer, dus dit sms'je is blijven hangen op ons netwerk.
Zet je toestel eens even uit, plaats vervolgens je simkaart in een andere telefoon en maak verbinding met het netwerk. Plaats daarna de simkaart terug in je eigen telefoon. Als het goed is zouden de sms'jes dan moeten stoppen. Is dit niet het geval? Probeer dan eens handmatig een ander netwerk te selecteren (T-Mobile bijvoorbeeld).
Mocht dit dan nog steeds niet opgelost zijn, neem dan contact op met onze klantenservice om een case aan te maken voor onze technische afdeling.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de tip van Sharon uitgeprobeerd en is het daarmee opgelost Pasje02?
Pasje02
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Niet uitgeprobeerd maar het was bij die 3 sms berichten gebleven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah ok! Gelukkig is het daarbij gebleven. Mocht het de volgende keer voorkomen, dan kun je het beste de tip van Sharon Sharon op volgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic