NINAP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet bundel kwijt

Hi ik ben nu over meer dan een maand mijn internet bundel kwit en Vodafone doet echt niets om dit op te lossen. Ik ben echt klaar mee. Heeft iemand ooit het zelfde probleem gehad?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NINAP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend wat je is overkomen en begrijp dat je hier je bericht plaatst. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen niet helpen. Aanhoren of er meer mensen last van hebben lijkt me ook niet een oplossing. Tenminste, je schiet er niet veel mee op.

Het beste wat je kunt doen is de klantenservice van Vodafone bellen of een chat te starten met iemand van Vodafone. Of je stuurt een privé bericht via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken wat er aan de hand is en je wellicht helpen op dit op te lossen.

In iedere geval succes, het moet je op die manier wel lukken om het goed te krijgen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NINAP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend wat je is overkomen en begrijp dat je hier je bericht plaatst. Echter, dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen niet helpen. Aanhoren of er meer mensen last van hebben lijkt me ook niet een oplossing. Tenminste, je schiet er niet veel mee op.

Het beste wat je kunt doen is de klantenservice van Vodafone bellen of een chat te starten met iemand van Vodafone. Of je stuurt een privé bericht via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken wat er aan de hand is en je wellicht helpen op dit op te lossen.

In iedere geval succes, het moet je op die manier wel lukken om het goed te krijgen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's NINAP?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic