Beantwoord

internet gebruik

  • 22 juli 2019
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Mijn gebruik is 134 mb en heb een abonnemen voor 1 MB. Krijg een bericht in mijn scherm dat 80% heb verbruikt. Is dat wel juist?
icon

Beste antwoord door Energieboy 22 juli 2019, 14:07

Hoi @Lucia-van-der-Heijden
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je niet 1GB (1000MB)?
1MB verkoopt Vodafone volgens mij niet in een abonnement, of hij moet wel heel oud zijn?

Dan nog is de vraag hoe je dan nu 80% zou hebben verbruikt als je op 134MB zit. Zelf denk ik dat je het best contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen kijken of het allemaal klopt. En je zou eens in je My Vodafone kunnen kijken wat daar staat.

Je kan ook de klantenservice contacten door een chat te starten. Een privé bericht sturen via Facebook of Twitter, kan ook.

Laat nog even weten wat nu het geval is en wat Vodafone er van zegt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Lucia-van-der-Heijden
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je niet 1GB (1000MB)?
1MB verkoopt Vodafone volgens mij niet in een abonnement, of hij moet wel heel oud zijn?

Dan nog is de vraag hoe je dan nu 80% zou hebben verbruikt als je op 134MB zit. Zelf denk ik dat je het best contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen kijken of het allemaal klopt. En je zou eens in je My Vodafone kunnen kijken wat daar staat.

Je kan ook de klantenservice contacten door een chat te starten. Een privé bericht sturen via Facebook of Twitter, kan ook.

Laat nog even weten wat nu het geval is en wat Vodafone er van zegt.
Heb je inmiddels contact opgenomen met mijn collega's @Lucia-van-der-Heijden?
Topic gesloten.