Chris_S

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet tegoed meenemen naar de volgende maand.

Waarom neem ik mijn betaalde Giga bytes die ik over houd niet mee naar de volgende maand?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Chris_S
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom je dier niet meeneemt naar de volgende maand is omdat dit niet mogelijk is bij Vodafone. Dit is overigens bij de meeste providers niet mogelijk. En of Vodafone dit ooit gaat doen, dat zullen we moeten afwachten :wink:

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Chris_S
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom je dier niet meeneemt naar de volgende maand is omdat dit niet mogelijk is bij Vodafone. Dit is overigens bij de meeste providers niet mogelijk. En of Vodafone dit ooit gaat doen, dat zullen we moeten afwachten :wink:
Chris_S
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar we betalen er wel voor, en als wij in de min komen dan staan ze voor aan
Chris_S
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Btw ik heb 3 gb + 3gb ziggo, dus moet al zuinig aan doen, dus als ik is een keer wat over heb wil ik dat graag meenemen. Ik betaal er voor
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Maar de algemene voorwaarden zegt dat Vodafone dit niet heeft.
Snap dat je je punt wilt maken en Vodafone zal je bericht opnemen, maar verwacht voorlopig niet dat het gaat gebeuren dat je alles mee kunt nemen. Het is niet anders, op dit moment.
Chris_S
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok dan moet er compensatie komen voor wat je over hebt, gaat het niet in de lengte dan maar in de breedte, zou ook fijn zijn als Vodafone zelf reageerd ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je hebt een maandbundel die aan het einde van de maand vervalt. Op de 1e van de maand krijg je nieuwe tegoeden. Hierdoor worden overgebleven MB's niet meegenomen naar de volgende maand Chris_S.
Dit bieden wij ook niet aan. Ik zal je feedback intern aankaarten. Mocht het veranderen, dan zul je dit terug lezen op onze website.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
En mocht je er nu een heel slecht gevoel aan over hebben dat je nog wat MB's over hebt.
Doneer de overgebleven MB's dan aan een goed doel, meer info: https://www.vodafone.nl/mbs-doneren/
(vanaf februari weer een nieuwe actie, wat ik van Vodafone heb begrepen). Kijk, dan doe je er ook nog wat goeds mee 😉

Vodafone heeft nu zelf een reactie gegeven, zoals ik al zei, ze doen dat dus niet. Niet uit de lengte en ook niet uit de breedte :sunglasses:Het is toch al jaren zo, misschien bij je volgende nieuwe abonnement even rond kijken of een andere provider dit wel doet. Succes!
Chris_S
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat een dom gelul ‘energieboy’ die niet voor vodafone werkt, yeah right.
jij bent in het leven geroepen om mensen monddood te maken haha.

Ik heb even rond gekeken en het zijn er idd weinig waar je jou betaalde mbs kan meenemen, TELFORT is daar wel 1 van, ik heb 2 abo’s op mijn adres en dure Ziggo dat word overstappen voor mij, lijkt erop dat alle providers onderlinge afspraken gemaakt hebben wat verboden is bij de wet,
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Beste Chris_S
Dat je niet wilt geloven dat ik niet bij Vodafone werk is jou probleem.
Maar om hier nu zo'n uitspraak te doen staat me niet aan! Zo ga je niet met elkaar om, ook niet hier op de Community. Ik ga je toch ook niet voor van alles uitmaken? Beetje jammer hoor, ben je als klant behulpzaam en wil je mensen helpen krijg je dit soort dingen.

Weet je, stap lekker over naar Telfort en neem je hele boeltje maar lekker mee.
Kan mij echt niets schelen hoor, ik werk toch niet bij Vodafone. Ja, als je zo'n antwoord wenst, ook goed, doe ik dat toch. Sorry hoor, maar ik kan hier best wel een beetje boos over worden. Probeer je mensen te helpen en dan zo'n antwoord.

Bij deze veel plezier nog gewenst vandaag en hoop dat Vodafone je hierop aanspreekt want netjes vind ik het niet!
Chris_S
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie jou bij andere mensen ook reageren, jij hebt over doneren bla bla bla, jij helpt niemand met jou domme gelul.

beter reageer jij zelf niet op mensen, ik heb daar ook niet om gevraagt, ik wacht geduldig op iemand die wel bij Vodafone werkt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Chris_S En Energieboy laten we het netjes houden en geen verwijten naar elkaar gooien. Energieboy is geen collega van ons. Echter is hij een Super user van de Community.
Laten we elkaar fatsoenlijk en netjes te woord staan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Aangezien ik graag adviezen geef, wat sommige mensen niet graag zien, wil ik toch dit bericht delen voor de TS: KPN stopt met merknamen Telfort en XS4ALL
https://www.iculture.nl/nieuws/kpn-stopt-telfort-xs4all-yes-telecom/

Telfort gaat verdwijnen en let op wat hun nieuwe voorwaarden gaat zijn. Of je zou nu nog snel klant moeten worden maar de kans bestaat dat KPN op den duur z’n eigen voorwaarden weer gaat doorvoeren.

Het is maar een tip, doe er mee wat je wilt.
Fijne dag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic