Algera

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inzicht in nota

op 19 maart j.l. €50,41 van mijn rekening afgeschreven en op 28 maar nog eens 36,41, ik heb geen zicht op de reden van deze betalingen.
wat is de reden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Algera
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alle facturen kan je terug vinden in My Vodafone. Waarschijnlijk dat je ook daar je antwoord terug kan vinden onder het kopje Je Rekening. Daar zie je alle openstaande rekeningen staan en kan je inzien waarom je dit bedrag moet betalen.

Kom je er niet uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Via de Community is het niet mogelijk vanwege privacy en omdat dit een klanten helpt klanten Community is.

Laat nog even weten of het je gelukt is en of je inmiddels antwoord hebt gekregen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Algera
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alle facturen kan je terug vinden in My Vodafone. Waarschijnlijk dat je ook daar je antwoord terug kan vinden onder het kopje Je Rekening. Daar zie je alle openstaande rekeningen staan en kan je inzien waarom je dit bedrag moet betalen.

Kom je er niet uit, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten. Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Via de Community is het niet mogelijk vanwege privacy en omdat dit een klanten helpt klanten Community is.

Laat nog even weten of het je gelukt is en of je inmiddels antwoord hebt gekregen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ben je inmiddels erachter waarvoor dit bedrag berekend wordt Algera? Of heb je hiervoor contact op moeten nemen met mijn collega's?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic