Edith61

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 1 pro loopt vast, apple support weet geen oplossing

wie heeft hier ervaring mee, via iTunes is de telefoon niet terug te zetten naar fabrieksinstellingen, hoe heeft vodafone het voor jullie opgelost. groet Edith

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Edith61
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

via een tutorial op You tube, de oplossing gevonden, dank voor het meedenken, heb hem aan de praat gekregen. vr gr Edith Postma

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Edith61 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Er vanuitgaande dat je iOS 13.1.3 op dit moment op je toestel hebt?
Zijn wat veranderingen bij Apple zodat het wat makkelijker zou moeten gaan. 

Het beste wat je kan doen is deze pagina lezen van Apple: https://support.apple.com/nl-nl/HT201252

Maak altijd een reservekopie, dit kan je doen via iTunes maar ook gewoon via je mobiel, via iCloud. Dan maakt hij een copy van je toestel en dan kan je je toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Dit doe je via Instellingen → Algemeen → Stel opnieuw in  (maar let op, zorg dat je een reservekopie hebt van je telefoon). 

Overigens wel een beetje vreemd dat Apple je niet kan helpen want dit heeft verder NIETS met Vodafone te maken. Doe ze zich wel heel makkelijk af om af te schuiven want het staat ook gewoon op hun website. Laat weten of dit is wat je wilt.

Edith61
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

iPhone 11 pro loopt vast in de update naar de laatste software de telefoon wordt ook niet gezien door iTunes, en ook de gebruikelijk manier van de harde reset werkt niet.

Ik ga morgen naar de winkel van Vodafone en verzoek dan ook om een nieuwe telefoon aangezien deze niet meer werkt ook niet na uitgebreide support van Apple.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zo ie zo is het dan beter om terug te gaan naar de Vodafone winkel. Die zullen voor je bekijken wat ze met het toestel doen. Echter, ik verbaas me wel dat Apple Support je geen oplossing kan bieden. Er zijn vanuit Apple ook een aantal winkels waar je naar toe zou kunnen gaan, dat was zo ie zo al een oplossing geweest vanuit Apple. 

Op hun eigen website staan nog wel meer mogelijkheden maar ik denk dat het beter is om terug te gaan naar de Vodafone winkel. Die kunnen daar dan wel naar kijken. Succes in ieder geval en laat nog even weten wat die voor oplossing hebben aangeboden.

Edith61
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

via een tutorial op You tube, de oplossing gevonden, dank voor het meedenken, heb hem aan de praat gekregen. vr gr Edith Postma

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super dat het gelukt is @Edith61.
Wat werd er precies in het filmpje op Youtube uitgelegd of wat was de daadwerkelijke oplossing voor jou?

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Geen reactie meer, opgelost, topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic