mielouk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

IPv6 bij Vodafone

Hoi,

wanneer gaat IPv6 ingevoerd worden binnen Vodafone NL? Of is het er al maar ik vindt er niks over.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mielouk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag eigenlijk 🙂
Ik zou het niet weten, je bent de eerste die het vraagt (of waar ik het van lees, dat kan ook).
Maar ik kan me zo goed voorstellen dat er op dit moment geen plannen zijn of dat ze het nog niet openbaar mogen maken? Zelf vermoed ik dat het op termijn wel in zit, maar wanneer?

Wie weet kan een moderator je helpen met deze info, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar. 🙂
Even afwachten, als er een moderator komt dan zal die je bericht wel zien en antwoord op geven.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mielouk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goede vraag eigenlijk 🙂
Ik zou het niet weten, je bent de eerste die het vraagt (of waar ik het van lees, dat kan ook).
Maar ik kan me zo goed voorstellen dat er op dit moment geen plannen zijn of dat ze het nog niet openbaar mogen maken? Zelf vermoed ik dat het op termijn wel in zit, maar wanneer?

Wie weet kan een moderator je helpen met deze info, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar. 🙂
Even afwachten, als er een moderator komt dan zal die je bericht wel zien en antwoord op geven.
mielouk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Energieboy ,

dankjewel voor de reactie. Op een duitse pagina heb ik gelezen dat Vodafone in Duitsland tegen het eind van het afgelopen jaar IPv6 ingevoerd heeft.

https://www.heise.de/newsticker/meldung/Vodafone-IPv6-im-Mobilfunknetz-kommt-aber-nicht-im-August-4119195.html

IPv6 lijkt mij een vrij belangrijk onderwerp, aangezien de IPv4 adressen nu bijna echt op zijn.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi mielouk

Welkom op de Community!
Dankjewel voor je bericht. Op dit moment is hier nog niks bekend over of dit in de nabije toekomst zal ingevoegd worden. Mocht het uitgerold worden, dan zul je dit zeker hier terug lezen op de Community.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic