KevinBook

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het mogelijk om over te stappen van Vodafone abbonement naar prepaid?

Beste,

Ik heb al jaren een Vodafone abonnement, ik kan dit ook al sinds 2017 opzeggen. Is het mogelijk om dit abonnement over te zetten naar prepaid(Vodafone) en mijn nummer te behouden? Ik heb namelijk geen nood meer aan het mobiel internet in mijn abonnement en wil graag kosten besparen door over te gaan op prepaid.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi KevinBook
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het antwoord is JA, dat is mogelijk 🙂
Op deze pagina kan je goed zien hoe je dat doet: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Zal het hier ook nog even melden:
1 ) Koop een prepaid kaartje van Vodafone
2 ) Voordat je nummerbehoud kunt aanvragen, moet je nieuwe Prepaid SIM actief zijn. Je activeert 'm door ermee te bellen naar een willekeurig nummer in Nederland. Je kunt je oude simkaart wel gewoon blijven gebruiken tot de overstapdatum.
3 ) Nu nog even nummerbehoud regelen. Dat is zo gepiept. Geef Vodafone de gegevens door van het nummer dat je wilt houden en ze regelen de rest. Let wel op de opzegtermijn als je een abonnement hebt.
4 ) De grote dag is aangebroken! Wissel je simkaarten om zodra je oude sim niet meer werkt. Je bent klaar om te gaan, mét je vertrouwde nummer.

Punt 3 nog extra info:
Vul op deze pagina het formulier in om het mobiele nummer van je abonnement bij Vodafone of een andere aanbieder mee te nemen als je overstapt naar Vodafone Prepaid.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders hoor ik het wel.
Maar het is dus mogelijk en super fijn dat je bij Vodafone blijft 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi KevinBook
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het antwoord is JA, dat is mogelijk 🙂
Op deze pagina kan je goed zien hoe je dat doet: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Zal het hier ook nog even melden:
1 ) Koop een prepaid kaartje van Vodafone
2 ) Voordat je nummerbehoud kunt aanvragen, moet je nieuwe Prepaid SIM actief zijn. Je activeert 'm door ermee te bellen naar een willekeurig nummer in Nederland. Je kunt je oude simkaart wel gewoon blijven gebruiken tot de overstapdatum.
3 ) Nu nog even nummerbehoud regelen. Dat is zo gepiept. Geef Vodafone de gegevens door van het nummer dat je wilt houden en ze regelen de rest. Let wel op de opzegtermijn als je een abonnement hebt.
4 ) De grote dag is aangebroken! Wissel je simkaarten om zodra je oude sim niet meer werkt. Je bent klaar om te gaan, mét je vertrouwde nummer.

Punt 3 nog extra info:
Vul op deze pagina het formulier in om het mobiele nummer van je abonnement bij Vodafone of een andere aanbieder mee te nemen als je overstapt naar Vodafone Prepaid.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders hoor ik het wel.
Maar het is dus mogelijk en super fijn dat je bij Vodafone blijft 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog een vragen over KevinBook, of heeft Energieboy al je vragen beantwoord?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic