patrickc

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is het nou zo moeilijk om sms notificaties uit te schakelen?

Ik wens geen sms of email te ontvangen van nieuwe facturen. Ik heb dit al meerdere keren in de winkel laten uitschakelen maar blijf berichten ontvangen. Ik krijg er de schijt van. Zijn jullie soms achterlijk?

Een klacht sturen per mail via de website werkt ook niet omdat het onmogelijk is het aanhef veld in te vullen. Kansloos.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels heb ik de notificaties aangepast en het e-mailadres verwijderd. Als het goed is moet je nu geen notificaties meer ontvangen over de facturen patrickc

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi patrickc
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp dat je er een beetje moe van begint te worden en dat je het niet fijn vind dat je toch elke keer een berichtje ontvangt. Maar om nu gelijk met zulke taal uit te spreken, het is een community waar we met z'n allen netjes met elkaar omgaan en dus ook in taal. Snap wel dat je je frustratie wil uiten, maar dat werkt zo dan ook niet echt.

Je kunt alleen via de klantenservice van Vodafone dit regelen. Je kan ze bellen of door een chat te starten.

Wat je ook nog kunt doen is een privé berichtje sturen via Facebook of Twitter. Deze kunnen je misschien iets beter helpen?

Er komt zo nu een dan een moderator langs, misschien dat die je kunnen helpen. Maar daar zal je dan nog even op moeten wachten, die bekijken de community en dan zien ze je bericht en zullen er antwoord op geven. Ik heb overigens gekeken op de klachten pagina en kan daar gewoon alles invullen. Heb je het al eens op een andere browser geprobeerd en/of je koekjes gewist? Ik heb op deze pagina gekeken: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml
patrickc
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begin niet moe te worden van Vodafone. Ik ben het allang. Ik betaal elke maand veel geld voor een business abonnement en dan verwacht ik dat men in staat is om een simpel probleem op te lossen. Het is niet voor het eerst dat ik tegen dit soort problemen aanloop. Voor het uitschakelen van de voicemail heb ik ook meerdere malen moeten bellen voordat het werkelijk uitgeschakeld was.

Ook dit forum werkt niet goed. Waarom ontvang ik 2 emails als men 1 reactie plaatst?

Ik ben zelf software engineer en van de kunsten van de Vodafone site zakt mijn broek af, zo slecht. Met cookies heeft dit helemaal niks te maken. Ik open de website notabene in een nieuwe virtuele machine.

Het probleem is dat op het email formulier alle velden bij het openen al ingevuld zijn met mijn bedrijfsgegevens. De aanhef is echter niet ingevuld. Maar omdat alle velden readonly zijn kan ik de aanhef niet aanpassen. Dit lijkt mij een bug.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, sorry dat ik je dan moet uitleggen hoe de community werkt. Dat zou jij dan toch ook moeten weten als software engineer. De community stuurde je twee berichten omdat je 1 een reactie van mij kreeg, en 2 omdat ik je naam noemde. Als je de mailtjes goed leest dan kan je dat daar ook uithalen. Als je dit niet wenst, ga naar instellingen bij je naam en zet daar @mentions uit en dan krijg je geen berichten dubbel.

Als het formulier al is ingevuld, dan ligt het zeker aan de koekjes of aan je browser die deze gegevens moet onthouden en dan vanzelf ingeeft. Zo heb ik zelf ook een browser die alles al ingeeft als ik daarop een formulier open. Via een andere browser, waar ik deze toestemming niet heb gegeven, doet dat niet. Dus het kan wel degelijk aan je koekjes liggen of het ligt aan je browser die dit automatisch ingeeft omdat die deze gegevens al kent.

Waarschijnlijk herkent die dan een veld niet en krijg je problemen met invullen. Maar goed, volgens mij was dit niet je probleem maar ging het om sms berichten. Particulier weet ik dat dit via een omweg, via de klantenservice van Vodafone, uit te zetten is. Maar of dit ook bij zakelijke abonnementen kan, geen idee. Beste is toch om dan de zakelijke klantenservice te raadplegen. Ga naar de website van Vodafone, kies voor zakelijk en dan kan je in het midden van de pagina opgeven of je gebeld wenst te worden of dat je zelf wilt bellen. Die mensen kunnen je waarschijnlijk verder helpen. Maar hier op de community is dat niet mogelijk.

Ik kan je niet verder helpen, dit is echt iets voor Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bij Zakelijk is het inderdaad niet mogelijk om een aanhef in te vullen als je ingelogd bent. Dit is omdat het op een bedrijf staat in plaats van persoon. Doe je dit zonder in te loggen in My Vodafone, dan is dit wel mogelijk.
Mocht je willen dat ik met je mee kijk naar het uitzetten van de notificaties voor de rekening, dan hoor ik het graag patrickc
patrickc
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alle notificaties mogen uit.

In de winkel had men er ook al moeite mee. Blijkbaar is er alleen een keuze tussen mail of sms. Maar ik wil helemaal niks ontvangen.

Via de website is het helemaal niet terug te vinden hoe je het uitschakelt. Waarschijnlijk ook omdat de site zeer onoverzichtelijk is. Enorm veel knoppen met opties terwijl in de praktijk er maar een handvol opties te wijzigen zijn. Een knop voor factuur opties is er niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik kijk graag met je mee of ik iets kan achterhalen. Ik heb je een privébericht gestuurd patrickc
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Inmiddels heb ik de notificaties aangepast en het e-mailadres verwijderd. Als het goed is moet je nu geen notificaties meer ontvangen over de facturen patrickc
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal het topic voor nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic