RebeccaAJP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

JBL playlist

Hoi!
1 jaar geleden (december 2017) heeft mijn vriend een 2 jarig abonnement afgesloten met een samsung note 8 telefoon. Daarbij kregen wij de JBL playlist bluetooth speaker.. Nu werkt hij plotseling niet meer.. hij gaat wel aan maar ik kan hem niet meer verbinden met de bluetooth of wifi.. ik heb alleen de stekker uit het stopcontact getrokken en verder niets.. maar hij doet dus niks meer... weten jullie toevallig de oplossing? En zit er nog garantie op deze speaker?
Mvg Rebecca
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RebeccaAJP
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De lampjes branden gewoon. Hij geeft gewoon stroom. Maar als ik op de knopjes druk gebeurt er niets.. (als ik bijvoorbeeld op de bluetooth knop druk) maar.. ik heb toevallig contact op gezocht met jbl en die hebben mij verzocht de speaker op te sturen zodat ze hem repareren.. hij valt dus nog wel onder de garantie.. dus het is hier mee opgelost.. toch bedankt voor je reactie.
Groetjes Rebecca

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi RebeccaAJP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Maar wat doet het niet meer? Hij doet het gewoon helemaal niet meer? Doet alleen WiFi het niet meer of Bluetooth? Heb je dan al geprobeerd met een ander stroom snoertje? Of heb je het al geprobeerd op een ander WiFi netwerk?

Misschien heb je hier iets aan: https://nl.ifixit.com/Answers/View/348876/Maakt+geen+bluetooth+verbinding
RebeccaAJP
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
De lampjes branden gewoon. Hij geeft gewoon stroom. Maar als ik op de knopjes druk gebeurt er niets.. (als ik bijvoorbeeld op de bluetooth knop druk) maar.. ik heb toevallig contact op gezocht met jbl en die hebben mij verzocht de speaker op te sturen zodat ze hem repareren.. hij valt dus nog wel onder de garantie.. dus het is hier mee opgelost.. toch bedankt voor je reactie.
Groetjes Rebecca
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Top en bedankt voor het melden.
Dan gaat het helemaal goed komen 🙂

Fijn weekend nog
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic