Fiber89

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

JBL Playlist garantie

Geachte Vodafone (en eventuele andere lezers/geïnteresseerde),

Januari dit jaar zoals menig ander meegedaan aan de actie waarbij je bij de aanschaf van een (nieuw) abonnement ism een S8, een JBL Playlist speaker cadeau kreeg. Top!
Alleen nu het volgende, de Playlist is ermee gestopt.
Ik moest hem verplaatsen naar een andere plek, dus netjes uitgezet, stekker eruit, verplaatsen (zonder te vallen of te stoten uiteraard), stekker erin....en dat was het.
Ja hij gaat nog aan, maar hij verbind niet meer, ik kan bluetooth niet activeren, ik kan de wifi-setup niet meer in...gewoon he-le-maal niks.
Reset ook al geprobeerd, maar helaas zonder succes.

Hoe is de garantie geregeld?
Ik hoor er graag van.

Met vriendelijke groet,
Sven
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Fiber89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Heb je inmiddels al contact opgenomen met het repaircentrum Fiber89 ?


Beste Steven ,

Ken je dat verhaal van kastje-muur en lang wachten? Dit is er een van.
Proberen te registreren op de website, maar je hebt aankoopnota nodig.
Deze heb ik nooit gehad. Dus Vodafone gebeld, na lang wachten en overleggen kwamen ze tot de conclusie dat hun mij niet verder konden helpen omdat de actie klaarblijkelijk via Samsung liep en niet via Vodafone.
Dus toen Samsung gebeld, zij konden vervolgens de promotie eerst niet vinden.
Na lang aandringen dat ik toch echt wat nodig had verder gaan zoeken adhv mijn telefoongegevens.
Toen de actie terug kunnen vinden, maar nu komt ie: het duurt nog eens 5 dagen voor ze mij een garantiebewijs kunnen toesturen!

Dus...al met al kun je maar beter de tijd nemen. Vind het waardeloos op deze manier.

Mvgr.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @Fiber89,

Wat vervelend dat de speaker niet meer goed functioneert! Je kunt hiervoor contact opnemen met het door JBL aangewezen reparatiecentrum: CE Repair. Een eventuele reparatie kun je aanmelden via: http://www.cerepair.nl/ondersteuning/reparatie-aanmelden. Daar kun je ook terecht met vragen over de garantie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact opgenomen met het repaircentrum Fiber89 ?
Fiber89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Heb je inmiddels al contact opgenomen met het repaircentrum Fiber89 ?


Beste Steven ,

Ken je dat verhaal van kastje-muur en lang wachten? Dit is er een van.
Proberen te registreren op de website, maar je hebt aankoopnota nodig.
Deze heb ik nooit gehad. Dus Vodafone gebeld, na lang wachten en overleggen kwamen ze tot de conclusie dat hun mij niet verder konden helpen omdat de actie klaarblijkelijk via Samsung liep en niet via Vodafone.
Dus toen Samsung gebeld, zij konden vervolgens de promotie eerst niet vinden.
Na lang aandringen dat ik toch echt wat nodig had verder gaan zoeken adhv mijn telefoongegevens.
Toen de actie terug kunnen vinden, maar nu komt ie: het duurt nog eens 5 dagen voor ze mij een garantiebewijs kunnen toesturen!

Dus...al met al kun je maar beter de tijd nemen. Vind het waardeloos op deze manier.

Mvgr.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat schiet natuurlijk niet op! Mijn excuses hiervoor. Kun je laten weten of je de aankoopbon hebt ontvangen en je hebt kunnen aanmelden hiervoor?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We ontvangen nog graag een update @Fiber89. Mochten we deze niet meer ontvangen, wordt dit topic gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic