Remco1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jbl speaker actie

Hallo

Ik wil even terug komen op sander21 6 dagen geleden.
Ook mij is een speaker beloofd.
Via een andere link.
In de pdf staat ook duidelijk tot 31 maart. Vervolgens hoor je niks weer.

Mvg Remco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Remco1993
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe vervelend het ook is maar voor deze vraag moet je eigenlijk niet hier zijn. Als je de informatie leest staat er ook het volgende onderaan de pagina: Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen per e-mail via vodafonepromoties@mconomy.nl of via telefoonnummer 071-2032162 (lokaal tarief), bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur).

Je moet dus echt contact opnemen met het e-mail adres of even bellen. Als je helemaal hebt voldaan aan de voorwaarden, die op die PDF staat beschreven, dan is het mogelijk dat je in aanmerking komt voor de cadeaus. Echter, er staat ook dat: Voor alle cadeaus geldt het OP=OP principe. Het meest recente aanbod van cadeaus kun je vinden op https://www.samsungpromotions.nl/ en dit actuele aanbod zal leidend zijn.

Hoe lastig het ook is, want ik kan me voorstellen dat je ook graag een cadeau wilt, moet je toch contact opnemen met Mconomy.nl mail adres en vragen hoe het zit. Laat nog even weten als je contact met ze hebt gehad. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Remco1993
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hoe vervelend het ook is maar voor deze vraag moet je eigenlijk niet hier zijn. Als je de informatie leest staat er ook het volgende onderaan de pagina: Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen per e-mail via vodafonepromoties@mconomy.nl of via telefoonnummer 071-2032162 (lokaal tarief), bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur).

Je moet dus echt contact opnemen met het e-mail adres of even bellen. Als je helemaal hebt voldaan aan de voorwaarden, die op die PDF staat beschreven, dan is het mogelijk dat je in aanmerking komt voor de cadeaus. Echter, er staat ook dat: Voor alle cadeaus geldt het OP=OP principe. Het meest recente aanbod van cadeaus kun je vinden op https://www.samsungpromotions.nl/ en dit actuele aanbod zal leidend zijn.

Hoe lastig het ook is, want ik kan me voorstellen dat je ook graag een cadeau wilt, moet je toch contact opnemen met Mconomy.nl mail adres en vragen hoe het zit. Laat nog even weten als je contact met ze hebt gehad. Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Remco1993

Je kunt inderdaad contact opnemen betreft de actie via het e-mailadres. Indien je op tijd hebt aangemeld zou je de speaker opgestuurd krijgen. Heb je dit niet, dan kun je ook geen gebruik meer maken van de actie. Dit is een actie vanuit Samsung. Samen met Samsung zorgen wij ervoor dat de speakers uitgestuurd worden. Als het goed is, krijg je vanuit Samsung een bevestiging. Heb je deze al gehad?
Heb je inmiddels al contact gehad?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt Remco1993, zal het topic binnenkort gesloten worden. Heb je inmiddels contact opgenomen via het e-mailadres of heb je al een bevestiging gehad vanuit Samsung?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic