TimMat

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Kan al meer dan 2 weken niet gebeld worden ivm een zgn vastgelopen order.

Ben al meer dan twee weken met Vodafone in contact ivm het feit dat ik niet gebeld kan worden. Er is een order in het systeem gekomen om abonnement aan te passen. Echter hier is nooit opdracht voor gegeven. Al meer dan 20 medewerkers gesproken en ze vertellen allemaal iets anders. Hebben de zaak al meerdere keren laten escaleren. Zo noemen ze dat om sneller de order uit het systeem te halen. Er gebeurt echter helemaal niets. Hedenmiddag op het kantoor in Maastricht geweest om druk uit te oefenen. Mij is beloofd dat het opgelost zou worden, maar uiteraard zoals verwacht gebeurt er helemaal niets. Personeel is incompetent. Fantaseren er op los door elkaar elke keer tegen te spreken. Klanten kunnen mij niet bereiken en het heeft al veel geld gekost. Vodafone zit daar niet mee en doet helemaal niets. Verschuilen zich achter het feit dat een extern bedrijf het zou moeten oplossen. Nog nooit zo'n bagger bedrijf meegemaakt. Continu liegen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TimMat
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het probleem is opgelost. Order is eruit gehaald en de telefoon werkt weer. Ik blijf het echter schandalig vinden dat je eerst naar Maastricht moet gaan en heel duidelijk zijn om dit opgelost te krijgen. Aan de klantenservice heb je echt helemaal niets in dit soort zaken. Overigens dank aan Kevin die de zaak heeft opgepakt in Maastricht. Weliswaar niet afgelopen vrijdag maar nu op de maandag vrij snel wel. Houd er wel een wrange nasmaak aan over als je ziet hoe ‘snel’het wel opgelost kan worden. Twee verloren weken. Hij heeft ook een compensatie regeling aangeboden. Gelukkig werken er wel nog fatsoenlijke mensen bij Vodafone die wel hart voor de zaak hebben. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @TimMat 
Dit klinkt zeker niet best en vervelend dat het zo loopt. Nu weet ik niet of dat er vandaag ook is laten weten dat ze het vandaag oplossen of dat ze er nu werk van gemaakt hebben en het oplossen. Begrijp dat je er helemaal klaar mee bent maar via de Community kan ik je, als mede klant, niet helpen. Je zal moeten wachten op een medewerker van Vodafone, die je topic oppakt zodra deze is gezien. Het kan ook zijn dat deze aangeeft dat het al in behandeling is en dat die dan ook moeten afwachten, maar dat weet ik niet zeker. Beter maar alvast voor het ergste waarschuwen…. 

Maar natuurlijk hoop ik wel dat iemand je probleem nu snel oppakt en er mee aan de slag gaat. Ik zou overigens niet gelijk willen aannemen dat Vodafone liegt want de mensen bij de klantenservice doen ook altijd hun best, al kunnen ze misschien niet alles 123 oplossen. Begrijp wel dat je dit nu denkt! 

Voor nu is het hier dan even wachten tot iemand van Vodafone je bericht heeft gelezen en dan afwachten wat die voor je kan doen. Meestal komt het hier dan wel goed. 

Bij deze toch fijne feestdagen gewenst en hou ons, mede klanten, hier op de hoogte of het allemaal gelukt is. Succes!

TimMat
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hey Energieboy

 

Vandaag zowel 4 keer telefonisch contact gehad, in de winkel geweest en in Maastricht op het hoofdkantoor. Daar heb ik met een medewerker gesproken en die is boven gaan overleggen met een techneut. Om mij rustig te houden en mij weer het gebouw uit te krijgen heeft hij beloofd om het binnen pakweg twee uur op te lossen. Eventueel iets langer maar vandaag zou het geregeld worden. Hij zou me via What's app bellen vlak voor dat hij naar huis zou gaan. Rond 16.10 uur. Dat heeft hij gedaan met de mededeling dat het nog niet opgelost was maar dat het echt voor 18.00 uur in orde zou zijn. 

Nou ik kan je vertellen. Keiharde leugens. Hebben niets gedaan. Ja het ligt op de juiste afdeling. Peoh poeh na 2 weken. Overigens eerst wordt er beweerd dat een extern bedrijf het moet oplossen en nu zou het opeens intern kunnen en op de juiste afdeling liggen. Waarschijnlijk op slaapzaal 24. 

Er zijn mensen bij de klantenservice, in de winkel die het goed met je voor hebben, maar daar koop ik niets voor. Als die figuren die iets zouden moeten doen eens uit hun winterslaap zouden komen en gaan werken dan zou het misschien helpen. Sterker nog ik denk dat ze nu bewust de boel aan het traineren zijn, omdat ik tegen bepaalde medewerkers niet meer zo vriendelijk was.

Zo die zullen we wel eens even kloten door het extra lang op te houden. We zullen hem leren boos te worden. 

Let op als er hier al een medewerker zich ermee gaat bemoeien dan begint het met je moet sowieso wachten tot maandag. Maandag moeten we eerst gaan uitzoeken wie er daadwerkelijk mee bezig zou zijn.Dan zitten we al ver in de maandagmiddag en dan moeten de dames en heren weer naar huis toe, want owee als ze niet op tijd kunnen eten. Dinsdag is het Kerst dag en dan heeft driekwart vrij en dan zijn de juiste mensen niet aanwezig. Woensdag en donderdag liggen ze allemaal onder de kerstboom uit te buiken om vervolgens vrijdag met z'n allen bij het koffie apparaat hun verhalen te delen van de leuke kerst en de kado's die ze hebben gehad. 

Nou ik zal je zeggen dat het hele verhaal vanaf maandagmiddag niet doorgaat, want dan ben ik in Maastricht en verlaat het gebouw niet voordat het is opgelost. Ik laat me niet langer voorliegen en belazeren door een paar medewerkers die incompetent zijn. Niemand die de schade gaat vergoeden die door Vodafone veroorzaakt is. Maar dan komen ze van een koude kermis thuis. Er is inmiddels al contact met een advocaat die hun gaat aanpakken. In de voorwaarden staat weliswaar dat Vodafone zich indekt tegen vervolgschade door het niet kunnen bellen of gebeld worden. Maar A vodafone staat niet boven de wet en B wanprestatie en redelijkheid zijn hier al lang ruimschoots overtreden. 

Vodafone Maastricht kan maandag zijn borst nat maken. Ik laat niet meer langer met me sollen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Jeetje, ik schrik wel een beetje van je bericht. Maar begrijp je natuurlijk wel! Laat ik dat wel even geschreven hebben. Het is natuurlijk heel vervelend en ik kan er niet zoveel aan doen, jammer genoeg. Enige wat ik kan doen is hopen dat er toch iemand van Vodafone dit zsm voor je kan oppakken. 

Het is in ieder geval niet zoals het zou moeten gaan. Succes en ik lees het wel verder met de afloop en hoop dat die advocaat niet nodig is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @TimMat 

 

Ik kan mij voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is. Zeker als je hierdoor niet bereikbaar bent en zelfs gesprekken met klanten door mist. Namens Vodafone  mijn excuses hiervoor.

 

Indien er al een onderzoek is aangemaakt voor de technische dienst, kan ik vanuit hier helaas er niks in betekenen. Dit is omdat alle oplossingen al geprobeerd zijn. Denk hierbij aan om de order handmatig te verwijderen, order handmatig doorvoeren en het onderzoek aanmaken. Wat mijn collega's precies allemaal gezegd hebben, laat ik in het midden. Ik was namelijk niet aanwezig bij de gesprekken. Mijn excuses als ze elkaar tegen gesproken hebben of dat het verkeerd is over gekomen. Mijn collega's proberen je met de beste intenties te helpen. 

 

Helaas is het in dit geval wachten op de technische dienst totdat het opgelost is. 

 

 

TimMat
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

En wanneer is de technische dienst weer aanwezig? Ergens in januari 2020 ofzo. Dit probleem duurt al meer dan 2 weken!!! Ja je leest het goed!!! Maar ik had niet anders verwacht zoals ik al aangaf. Jullie minachten een klant. En woorden het is heel vervelend daar kan ik inmiddels een pakhuis mee vullen. Daar zit ik niet op te wachten. Wij lopen aanzienlijke schade op en allerlei zaken gaan mis, omdat ik niet bereikbaar ben. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het een issue waar niet zo maar een oplossing voor is. Wanneer dit opgelost is durf ik helaas niet te zeggen. Zover ik weet is maandag zijn de collega's van  de technische dienst maandag aanwezig. Echter durf ik ik niet te zeggen of de collega die hiermee bezig is er ook is. Hierin heb ik helaas geen zicht. Laten we hopen dat het zo snel mogelijk is opgelost.

TimMat
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het probleem is opgelost. Order is eruit gehaald en de telefoon werkt weer. Ik blijf het echter schandalig vinden dat je eerst naar Maastricht moet gaan en heel duidelijk zijn om dit opgelost te krijgen. Aan de klantenservice heb je echt helemaal niets in dit soort zaken. Overigens dank aan Kevin die de zaak heeft opgepakt in Maastricht. Weliswaar niet afgelopen vrijdag maar nu op de maandag vrij snel wel. Houd er wel een wrange nasmaak aan over als je ziet hoe ‘snel’het wel opgelost kan worden. Twee verloren weken. Hij heeft ook een compensatie regeling aangeboden. Gelukkig werken er wel nog fatsoenlijke mensen bij Vodafone die wel hart voor de zaak hebben. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @TimMat 
Fijn om te horen dat het nu wel goed is. Dan ga je toch wat lekkerder de feestdagen in. 
 

Heel veel fijne feestdagen gewenst, eet niet te veel tijdens kerst en voorzichtig met vuurwerk! 

Fijne kerstdagen en alvast een goed en gezond, maar vooral bereikbaar Vodafone netwerk in 2020 gewenst. 

TimMat
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy wrote:

Hoi @TimMat 
Fijn om te horen dat het nu wel goed is. Dan ga je toch wat lekkerder de feestdagen in. 
 

Heel veel fijne feestdagen gewenst, eet niet te veel tijdens kerst en voorzichtig met vuurwerk! 

Fijne kerstdagen en alvast een goed en gezond, maar vooral bereikbaar Vodafone netwerk in 2020 gewenst. 

Voor jou ook fijne feestdagen gewenst!  

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost @TimMat en dat Kevin je hierin heeft verder geholpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic