Vraag

Kan een zakelijke klant zijn abonnement niet tijdelijk stop zetten?


Ik ben voor een tijdje in het buitenland en wil graag mijn abonnement wijzigen, het liefste wil ik lagere maandkosten, wel nog mobiel bereikbaar zijn maar niet mijn abonnement stop zetten, is dat mogelijk? Ik kan hier niks over terug vinden op jullie website.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Dominicquentin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Voor € 20,84 zetten we je abonnement minimaal 3 tot maximaal 9 maanden voor je stop. Je betaalt dan geen abonnementskosten en kunt je mobiele nummer tijdelijk niet gebruiken. Zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/abonnement-tijdelijk-stopzetten.shtml (dit is antwoord op je topic)

En dan antwoord op je vraag in je topic:
Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25.

Het verlagen kan dus wel maar dan kost het je geld en je kunt daarna wel weer omhoog. Meer info, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen. Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je het best contact opnemen met de zakelijke klantenservice: https://www.vodafone.nl/zakelijk/kleinbedrijf/ (op deze pagina kan je in het midden een Bel mij nu afspraak, of een chat gesprek voeren, of een afspraak maken met Vodafone. Of bellen naar +31 654 500 100.
Hoi @Dominicquentin en @Energieboy
Kleine toevoeging: het 0800 nummer is niet bereikbaar vanuit het buitenland. Mocht je willen bellen dan kan dit via +31 654 500 100 en daarna vragen naar de afdeling migratie.
Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +17
Top bedankt voor de toevoeging Steven 😉
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Dominicquentin?
Nee nog niet, ik zit in het buitenland, ben er nog niet aan toe gekomen. Kan ik dit ook via email of iets dergelijks regelen?
@Dominicquentin Je kunt dit via de link regelen uit het bericht van @Energieboy
Is het gelukt om het aan te vragen via de link @Dominicquentin?
Nee, niet mogelijk via de chat, er moet gebeld worden. Bedankt voor alle informatie.
Reputatie 5
Is je abonnement nu ook gewijzigd @Dominicquentin ?
Indien er geen antwoord komt, zal het topic binnenkort gesloten worden.