Beantwoord

Kan niet bellen en gebeld worden

  • 7 februari 2019
  • 4 reacties
  • 637 Bekeken

*persoonlijke gegevens verwijderd door moderator* kan al dagen niet bellen en gebeld worden
icon

Beste antwoord door Energieboy 7 februari 2019, 08:26

Hoi @Varoline
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst zou ik je bericht even aanpassen. Iedereen kan nu jullie 06 nummer zien, het is een open community. Dit kan je verwijderen door op de ... (drie puntjes rechts in het vlak) te klikken en te kiezen voor Bewerk. Haal dan je nummers even weg 🙂. (dit kan binnen het uur dat je je bericht hebt geplaatst)

Uiteraard heel erg vervelend dat dit je moet overkomen en natuurlijk niet de bedoeling. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan (of even een reset van je toestel, geen hard reset maar gewoon een normale). Wil dat niet lukken dan adviseer ik je je SIMkaart uit je toestel te halen (als die nog aan staat), dan je toestel uit te zetten voor 10 minuten en daarna de SIMkaart er weer in en dan pas aanzetten. Hij krijgt dan een kleine reset vanuit Vodafone. Wil dat niet lukken, handmatig proberen om je netwerk te veranderen en dan weer terug te zetten naar Vodafone NL.

Vaak lukt het met bovenstaande info maar lukt het nu niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, in jou geval zou je dan het best een chat kunnen starten en vragen of ze een reset willen uitvoeren.

Ik hoop dat het zo gaat lukken en laat nog even weten of het is gelukt en hoe 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Mijn mam heeft abonnement en mijn nummer is *persoonlijke gegevens verwijderd door moderator* Betaling is gedaan maar nu schijnt er al dagen een probleem te zijn omdat we niet kunnen bellen of gebeld worden, hoe komt dit?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Varoline
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst zou ik je bericht even aanpassen. Iedereen kan nu jullie 06 nummer zien, het is een open community. Dit kan je verwijderen door op de ... (drie puntjes rechts in het vlak) te klikken en te kiezen voor Bewerk. Haal dan je nummers even weg 🙂. (dit kan binnen het uur dat je je bericht hebt geplaatst)

Uiteraard heel erg vervelend dat dit je moet overkomen en natuurlijk niet de bedoeling. Heb je je toestel al eens helemaal uitgezet en daarna weer aan (of even een reset van je toestel, geen hard reset maar gewoon een normale). Wil dat niet lukken dan adviseer ik je je SIMkaart uit je toestel te halen (als die nog aan staat), dan je toestel uit te zetten voor 10 minuten en daarna de SIMkaart er weer in en dan pas aanzetten. Hij krijgt dan een kleine reset vanuit Vodafone. Wil dat niet lukken, handmatig proberen om je netwerk te veranderen en dan weer terug te zetten naar Vodafone NL.

Vaak lukt het met bovenstaande info maar lukt het nu niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, in jou geval zou je dan het best een chat kunnen starten en vragen of ze een reset willen uitvoeren.

Ik hoop dat het zo gaat lukken en laat nog even weten of het is gelukt en hoe 🙂
Werkt het inmiddels weer of heb je hierover contact gezocht met mijn collega's?
Geen reactie, topic gesloten.