Beantwoord

Kan niet bellen sinds vanochtend

  • 18 maart 2019
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo
Ik heb sinds vanmorgen de melding simkaart niet geregistreerd. Ik kan nu niks meer niet bellen niet gebeld worden. Ik heb al geprobeerd om me simkaart er opnieuw in te doen maar helaas dit heeft niet geholpen. Wie kan mij helpen ?
Aaangezien ik ook niet kan bellen met Vodafone en vandaag echt niet naar een winkel kan

Groeten
icon

Beste antwoord door Corine86 18 maart 2019, 11:18

Hoi @Steven
Bbedankt voor het antwoorden. We weten al wat het probleem is maar toch bedankt
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Corine86

Welkom op de Community!
Heb je de mogelijkheid om een werkende simkaart te testen in je telefoon en jouw simkaart in een ander type en merk toestel te stoppen? Hiermee kun je uitsluiten waaraan het ligt.
Daarnaast is natuurlijk van belang dat er geen blokkade op staat. Dit kun je controleren in My Vodafone (website) en zorg er tevens voor dat de facturen voldaan zijn.
Ik raad je ook aan om de Network check eens te doorlopen.
Hoi @Steven
Bbedankt voor het antwoorden. We weten al wat het probleem is maar toch bedankt
Wat is het precies geweest @Corine86? Dan weten we dat voor de volgende klant die ook last heeft van dit issue.
Reputatie 6
Geen reactie meer, topic is gesloten.