Beantwoord

Kan niet gebeld worden in Frankrijk; maar wel zelf bellen en gewoon internetten.

  • 19 maart 2019
  • 5 reacties
  • 299 Bekeken

  • Ontdekker
  • 0 reacties
Hallo,
Momenteel zit ik in Frankrijk en ben ik erachter gekomen dat ondanks dat ik zélfs een wereld bundel aan heb staan, dat ik niet gebeld kan worden.
Ik heb een Iphone 8 plus, vodafone red abonnement; door lidmaatschap van ziggo een halve extra bundel; terwijl dit een verdubbeling van de bundel zou moeten zijn. KLOPT DUS OOK NIET; maar daar komen we wel op terug.

Ik heb meerdere netwerken geprobeerd te gebruiken;
Om sommige heb ik niet eens 4g verbinding en kan ik zelf ook niet bellen.
Maar op het automatisch geselecteerde netwerk kan ik zelf gewoon bellen, gewoon internetten (4G), SMS gaat ook prima.
MAAR DUS NIET GEBELD WORDEN!!!

heb talloze instellingen veranderd op mijn telefoon, 3g/4g, wel/niet bellen via wifi. Roaming staat uiteraard aan.

is er iemand die hier iets op weet?
Ik durf de servicedesk van vodafone niet te bellen; die hebben er 4 maanden over gedaan om dit abonnement op een andere naam over te zetten.... En die kunnen me ook niet vertellen waarom mijn bundel van 10gb niet is verdubbeld naar 20gb toen mijn ziggoaccount gekoppeld werd aan mijn vodafone account; maar een schamele 5gb extra erbij heeft gekregen.
Zelfs rekeningen inzien kan ik sindsdien niet eens....
icon

Beste antwoord door Energieboy 20 maart 2019, 12:03

Ik wil even met een losse reactie terug komen op je dubbele data omdat je ook Ziggo hebt.
Voldoe je wel aan de voorwaarden van deze actie?

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Vodafone:
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:
  • Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:
  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @BvL
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dat is wel heel vervelend, zeker als je in een ander land zit.
Het vervelende is dat Vodafone geen inzicht heeft op het netwerk in het buitenland, je bent daar gast. Dus Vodafone Nederland kan daar eigenlijk niet zoveel voor je betekenen. Uiteraard kan Vodafone wel voor je kijken of er niet iets anders mis gaat, zeker omdat je het vooral hebt over het niet gebeld kunnen worden.

Heb je ook al gekeken via My Vodafone?
Ga in het menu naar PRODUCTEN en scroll naar beneden. Kies onder het kopje Mijn toestel & simkaart voor Diensten blokkeren. Je krijgt een nieuw scherm en kijk daar eens of je misschien inkomende oproepen in het buitenland uit hebt staan of aan. Misschien ligt het daar wel aan en is het zo opgelost :)

Mocht dit nu geen oplossing geven dan wil ik je toch aanraden om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone (+31 654500100 (Tarief voor bellen vanuit het buitenland - Gratis voor Vodafone 06-nummers)) of je kan ook een chat starten.

Die mensen kunnen in het systeem kijken of er misschien nog iets verkeerd staat.
Succes en laat nog even weten of het is opgelost en nog een fijne tijd in Frankrijk.
Reputatie 7
Badge +17
Ik wil even met een losse reactie terug komen op je dubbele data omdat je ook Ziggo hebt.
Voldoe je wel aan de voorwaarden van deze actie?

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Vodafone:
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:
  • Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:
  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Heb je nog een update voor ons @BvL?
Reputatie 7
Geen reacties meer, topic nu gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.