Kef

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet inloggen in My Vodafone

Beste Vodafone,

Ik heb net Amy Vodafone op een nieuwe telefoon gezet en nu weet ik mijn wachtwoord niet meer. Geen probleem ik krijg netjes een mail om mijn wachtwoord te resetten maar de link brengt mij weer terug in Amy Vodafone inlog scherm en kan ik nog niks wijzigen? Hoe kom ik nu in mijn account?

grtz,
Kevin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kef
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend natuurlijk, dit zou normaal gewoon moeten werken.
Dit is een klanten helpt klanten Community en voor mij niet mogelijk om in het systeem te kijken. Een moderator kan dit ook niet vanwege privacy wetgeving. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen maar je kan ook een chat starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook deze mensen staan voor je klaar om jet te helpen met de juiste info en inlog/wachtwoord.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kef
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heel vervelend natuurlijk, dit zou normaal gewoon moeten werken.
Dit is een klanten helpt klanten Community en voor mij niet mogelijk om in het systeem te kijken. Een moderator kan dit ook niet vanwege privacy wetgeving. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen maar je kan ook een chat starten.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook deze mensen staan voor je klaar om jet te helpen met de juiste info en inlog/wachtwoord.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Kef en hebben zij een wachtwoord reset kunnen doen voor je?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Mochten we geen reactie meer ontvangen Kef , dan wordt dit topic op korte termijn gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic