Beantwoord

Kan niet worden gebeld, arabier neemt op.

  • 3 maart 2019
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Ik zit momenteel op Bonaire en niemand kan mij bereiken, niet vanuit Nederland en ook niet vanuit Bonaire. Als iemand mijn nummer belt, dan neemt een arabisch persoon op. Hoe kan dit en wie kan dit rechtzetten?
icon

Beste antwoord door Energieboy 3 maart 2019, 18:39

Hoi @Martin Bonaire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard een hele fijne tijd in Bonaire :)
Vervelend dat je niet bereikbaar bent op je eigen nummer. Ik denk dat er bij het netwerk daar iets niet goed gaat. Heb je al je SIMkaart uit je toestel gehaald, toestel even 10 minuten uitzetten, SIMkaart er weer in en dan opnieuw opstarten. Vaak wil dit wel helpen. Werkt het niet dan zou je nog even kunnen kijken bij instellingen en dan onder Mobiel (netwerk) op welk netwerk je zit en deze eventueel handmatig aanpassen naar een ander netwerk.

Mocht dit nu allemaal niet lukken dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (bel +31654500100 - Tarief voor bellen vanuit het buitenland / Gratis voor Vodafone 06-nummers). Die kunnen in het systeem met je mee kijken en misschien een reset vanuit daar doen. Als je niet kan bellen dan kan je ook een chat starten met de klantenservice.

Laat nog even weten of het is gelukt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Martin Bonaire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard een hele fijne tijd in Bonaire :)
Vervelend dat je niet bereikbaar bent op je eigen nummer. Ik denk dat er bij het netwerk daar iets niet goed gaat. Heb je al je SIMkaart uit je toestel gehaald, toestel even 10 minuten uitzetten, SIMkaart er weer in en dan opnieuw opstarten. Vaak wil dit wel helpen. Werkt het niet dan zou je nog even kunnen kijken bij instellingen en dan onder Mobiel (netwerk) op welk netwerk je zit en deze eventueel handmatig aanpassen naar een ander netwerk.

Mocht dit nu allemaal niet lukken dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (bel +31654500100 - Tarief voor bellen vanuit het buitenland / Gratis voor Vodafone 06-nummers). Die kunnen in het systeem met je mee kijken en misschien een reset vanuit daar doen. Als je niet kan bellen dan kan je ook een chat starten met de klantenservice.

Laat nog even weten of het is gelukt.
Heb je bovenstaande stappen al doorlopen en is het daarmee verholpen? Zo niet, dan hoor ik graag om welk toestel het gaat.
Geen reactie meer, topic gesloten.