Martin Bonaire

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet worden gebeld, arabier neemt op.

Ik zit momenteel op Bonaire en niemand kan mij bereiken, niet vanuit Nederland en ook niet vanuit Bonaire. Als iemand mijn nummer belt, dan neemt een arabisch persoon op. Hoe kan dit en wie kan dit rechtzetten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Martin Bonaire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard een hele fijne tijd in Bonaire 🙂
Vervelend dat je niet bereikbaar bent op je eigen nummer. Ik denk dat er bij het netwerk daar iets niet goed gaat. Heb je al je SIMkaart uit je toestel gehaald, toestel even 10 minuten uitzetten, SIMkaart er weer in en dan opnieuw opstarten. Vaak wil dit wel helpen. Werkt het niet dan zou je nog even kunnen kijken bij instellingen en dan onder Mobiel (netwerk) op welk netwerk je zit en deze eventueel handmatig aanpassen naar een ander netwerk.

Mocht dit nu allemaal niet lukken dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (bel +31654500100 - Tarief voor bellen vanuit het buitenland / Gratis voor Vodafone 06-nummers). Die kunnen in het systeem met je mee kijken en misschien een reset vanuit daar doen. Als je niet kan bellen dan kan je ook een chat starten met de klantenservice.

Laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Martin Bonaire
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard een hele fijne tijd in Bonaire 🙂
Vervelend dat je niet bereikbaar bent op je eigen nummer. Ik denk dat er bij het netwerk daar iets niet goed gaat. Heb je al je SIMkaart uit je toestel gehaald, toestel even 10 minuten uitzetten, SIMkaart er weer in en dan opnieuw opstarten. Vaak wil dit wel helpen. Werkt het niet dan zou je nog even kunnen kijken bij instellingen en dan onder Mobiel (netwerk) op welk netwerk je zit en deze eventueel handmatig aanpassen naar een ander netwerk.

Mocht dit nu allemaal niet lukken dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (bel +31654500100 - Tarief voor bellen vanuit het buitenland / Gratis voor Vodafone 06-nummers). Die kunnen in het systeem met je mee kijken en misschien een reset vanuit daar doen. Als je niet kan bellen dan kan je ook een chat starten met de klantenservice.

Laat nog even weten of het is gelukt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je bovenstaande stappen al doorlopen en is het daarmee verholpen? Zo niet, dan hoor ik graag om welk toestel het gaat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic