Kan op mijn mobiel geen email ontvangen/verzenden, er wordt steeds om een wachtwoord gevraagt.

  • 11 september 2019
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik kan al vanaf oktober 2018 geen mail versturen en ontvangen met mijn mobiel, ik krijg steeds de melding "inloggen mislukt" terwijl mijn wachtwoord bij zowel Ziggo als Vodafone het zelfde is. Hoe los ik dit op??

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @John van Dongen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Toevallig een iPhone?
Ik had dit ook ergens eind oktober en heb toen helemaal mijn toestel uitgezet en daarna weer aan en het werkte weer prima. Misschien is dit bij jou ook het geval? Je zou het in ieder geval eens kunnen proberen.

Lukt het niet, voeg je mail opnieuw toe aan je telefoon, kijk dan of het wel werkt.
Reputatie 6
Is het gelukt met de tips van Energieboy @John van Dongen ?