VincentV

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kapot Scherm Galaxy A5/A6

Hallo,

Het scherm van mijn Samsung Galaxy A6 is door valschade kapot gegaan. Jammer genoeg heb ik geen verzekering afgesloten. Kunt u mij wellicht een indicatie geven hoeveel dit kost om het te laten vervangen/repareren? Hoelang is de telefoon dan in reparatie, en is er een mogelijkheid om een leen/huur toestel te krijgen?

Alvast bedankt!
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi VincentV
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is heel lastig om te zeggen wat de kosten zijn. Het kan natuurlijk zijn dat niet alleen het scherm defect is maar ook binnen in je toestel iets defect is geraakt. Hoe lang je dan een toestel kwijt bent is ook geen indicatie te geven en daarnaast, als je geen verzekering hebt dan is het bij Vodafone niet mogelijk om een leen/huur toestel te krijgen.

Woon je in of dichtbij Amsterdam, Maastricht of Groningen? Reparatiebalies in de Vodafone winkels in deze steden hebben de officiële licentie van Samsung om bijna alle Samsung-toestellen ter plekke te repareren:

Vodafone Amsterdam, Wibautstraat 139
Ma t/m vr 09.30 - 18.00 uur
Za en zo gesloten

Vodafone Maastricht Centrum, Grote Straat 24
Ma 12.00 - 18.00 uur
Di, wo, vr 9.30 - 18.00 uur
Do 9.30 - 21.00 uur
Za 9.30 u - 17.00 uur
Zo gesloten

Vodafone Groningen Centrum, Herenstraat 51
Ma 12.00 - 18.30 uur
Di, wo, vr 09.30 - 18.30 uur
Do 09.30 - 21.00 uur
Za 09.30 - 18.00 uur
Zo gesloten

Ik kan je eigenlijk het best naar een van deze winkels verwijzen. Uiteraard kan je ook langs een andere winkel die je toestel eventueel kunnen repareren. Valschade valt niet binnen de garantie dus opsturen onder garantie is niet mogelijk.

Wil je snel een nieuw toestel?
Is je toestel niet meer te redden? Na 4 maanden kun je al verlengen mét een nieuw toestel!
Lees er alles over op de webpagina van Vodafone Next.


Vervangend toestel service info kan je hier nog lezen: https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/extra/vervangend-toestel-service.shtml
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi VincentV

Welkom op de Community!
Dat is balen dat je scherm defect is! Ik kan helaas geen indicatie geven wat een schermreparatie kost. Dit is namelijk per toestel verschillend. Daarnaast kan het zijn dat onderliggende lagen in het toestel ook beschadigd of defect zijn. Dit zal als eerste onderzocht moeten worden door onze reparateur.
Een reparatie duurt ongeveer een 5 tot 10 werkdagen mits alles op voorraad is. Indien je vervangend toestel hebt afgesloten bij je abonnement, dan krijg je een vervangend toestel.
Meer over de reparatie en vervangend toestel service lees je hier: http://voda.fo/ne/58xin
VincentV
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel voor jullie reactie!

Ik ga er vanuit dat alleen het scherm kapot is. Hij viel namelijk vrij knullig, totaal niet hard, en alles werkt voor de rest nog naar behoren.

Jammer genoeg woon ik in Breda, dus Amsterdam, Maastricht en Groningen zijn geen optie voor mij. Van de week ga ik wel langs de winkel, kijken wat ze uit het onderzoek kunnen halen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het toestel wordt dan opgestuurd naar onze reparateur.
p de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren we binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.
Heb je geen garantie meer? Dan betaal je € 36,30 onderzoekskosten. We sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is.
Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze reparatievoorwaarden (PDF).
Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het toestel inmiddels opgestuurd voor reparatie VincentV?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic