Hoi
xisabelle Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Of je een nieuwe iPhone moet kopen dat laat ik helemaal aan jezelf over. Die beslissing moet je echt zelf nemen. Als je nog garantie hebt dan zou ik zeker even kijken of Vodafone deze nog kan opsturen of dat je zelf langs een Apple Store gaat om te informeren wat het je gaat kosten.
Via de winkel van Vodafone kan je hem ook sturen: Het toestel wordt dan opgestuurd naar de Vodafone reparateur. Op de meeste toestellen zit 2 jaar garantie. Schade repareren ze binnen die periode voor niks. Tenzij het water-, val- of stootschade is. Of schade die je zelf veroorzaakt hebt.
Heb je geen garantie meer? Dan betaal je
€ 36,30 onderzoekskosten. Ze sturen je een prijsopgave van de reparatiekosten. En dan bepaal je zelf of dat het waard is. Wil je echt alles hierover weten? Lees op je gemak onze
reparatievoorwaarden (PDF).
Via de winkel van Apple: Die kunnen er naar kijken en je daarmee helpen. Voor meer informatie zie: https://support.apple.com/nl-nl/iphone/repair/service
Succes en ik hoop dat je er zelf uit komt en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Tip: Kijk ook eens naar je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Wie weet vergoeden zij nog iets.