rikholland

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht combivoordeel en advies

Fijn geadviseerd door medewerker Ziggo om naar Red Together te gaan met 4 nummers. Nu werkt alleen mijn Multi data SIM niet meer en dien ik een extra abonnement af te sluiten. Dus uiteindelijk nog duurder dan voorheen. Erg jammer. Klantnummer 340175895 Ik wil alles opzeggen omdat ik ook geen combivoordeel meer heb met Ziggo omdat we Internet Pro gebruiken van Ziggo. Al met al gaat me dit honderden euro's per jaar meer kosten. Ik ga naar KPN en glasvezel!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi rikholland
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je niet de juiste informatie hebt gekregen. Maar het klopt dat je geen Multi Data Simkaart meer kunt gebruiken bij een Red Together abonnement of anders een Red Together Extra er bij moet nemen. Wat je zegt, dit is duurder dan wat je waarschijnlijk voorheen had.

Vreemd dat je geen VodafoneZiggo voordeel hebt. Op de website van VodafoneZiggo (https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/) staat toch: Heb je een particulier mobiel abonnement bij Vodafone, en bij Ziggo een zakelijk abonnement met vast internet? Dan krijg je ook de gratis extra’s zolang als deze abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Of staan deze niet op hetzelfde adres?

Of je nog kunt opzeggen, dat weet ik niet. Daar moet je echt voor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken of dit alles nog gestopt kan worden. Eventueel kan je ook een bericht sturen via Facebook of Twitter (privé bericht).

Via de community kunnen wij als klanten onder elkaar niet doen. Je zult dus dan echt de klantenservice moeten contacten. Opzeggen, lees meer over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi rikholland
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je niet de juiste informatie hebt gekregen. Maar het klopt dat je geen Multi Data Simkaart meer kunt gebruiken bij een Red Together abonnement of anders een Red Together Extra er bij moet nemen. Wat je zegt, dit is duurder dan wat je waarschijnlijk voorheen had.

Vreemd dat je geen VodafoneZiggo voordeel hebt. Op de website van VodafoneZiggo (https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/) staat toch: Heb je een particulier mobiel abonnement bij Vodafone, en bij Ziggo een zakelijk abonnement met vast internet? Dan krijg je ook de gratis extra’s zolang als deze abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Of staan deze niet op hetzelfde adres?

Of je nog kunt opzeggen, dat weet ik niet. Daar moet je echt voor contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken of dit alles nog gestopt kan worden. Eventueel kan je ook een bericht sturen via Facebook of Twitter (privé bericht).

Via de community kunnen wij als klanten onder elkaar niet doen. Je zult dus dan echt de klantenservice moeten contacten. Opzeggen, lees meer over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml
rikholland
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi, dank je voor je snelle reactie. Inderdaad balen dat ik er een extra abo bij moet nemen.

Inderdaad het voordeel is echt raar dat dat niet kan. Ik heb het altijd wel gehad, maar sinds ik naar Internet Pro ben gegaan, kan dat blijkbaar niet meer. Echt balen want je gaat al meer betalen voor internet Pro ivm de vaste ip adressen, en als straf zijn je combi benefits ook nog verdwenen :(. Maar gelukkig krijgen we hier glasvezel met vaste ip adressen standaard, dus dat lost het probleem wel op.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Jammer dat onze opties op dit moment niet toereikend voor jou zijn rikholland. We hopen natuurlijk dat we wellicht in de toekomst wel weer een match met jou zijn. Heb je ondertussen contact met onze klantenservice gehad wat betreft jouw opzegging?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie is geweest, heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic