Sandor Hövel

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

klacht manier van zaken doen

Hoi,
Ik kwam net bij de Vodafone winkel, om even usb connect port van de Note9 even schoon te laten maken alvorens de reparatie, deden ze dan nog, maar had al de indruk, dat ze geen zin hadden. Toen vroeg ik of ze m'n oplader wilde testen op een ander toestel, om te kijken of de lader daar wel normaal deed. Deden ze niet, ipv deden ze mijn toestel aan een andere kabel en adapter, wat niet uitsluit of het de lader is. Toen op zoek naar een nieiwe lader, ik wilde graag een zwarte, omdat de originele lader zwart is, hadden ze niet en gingen ze ook niet mee kijken naar een oplossing. Toen vroeg ik of ze nog een hardware scan konden doen, om te kijken of echt de camera het is met het defect od iets anders. Weigerde ze te doen, zeiden ze: Doen we enkel doordeweeks s'ochtends vroeg. Da's bullshit, andere medewerkers deden het wel in de avond op vrijdag. En doordeweeks moet ik elke dag heel de dag werken. Kortom, ik vind absoluut niet dat ze me goed geholpen hebben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Sandor Hövel

Wij als moderators ondernemen hierin geen actie. Je kunt een klacht over een winkel via de officiële weg indienen.
Verder heb je al een ban op Social Media van ons gekregen voor het sturen van onzinnige berichten. Als je ook op het forum onzinnige topics blijft openen, zal dit hier ook gebeuren. Steven heeft je daar ook al voor gewaarschuwd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sandor Hövel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nou nou, zal het de hitte zijn geweest? Jammer dat je zo bent geholpen en dat je er geen goed gevoel aan over hebt gehouden. Vervelend genoeg kan de community er niet zoveel mee want niemand is er bij geweest en valt niet te zien hoe het is gegaan. Daarnaast is iedereen hier ook klant dus is het lastig om hier iets mee te doen.

Als je er een slecht gevoel bij hebt dan kun je het best terug gaan en aangeven dat je niet fijn bent geholpen en anders een officiële klacht indienen via de klantenservice van Vodafone.

Uiteraard goed dat je het hier schrijft maar verder is het lastig om hier iets mee te kunnen. Misschien dat de moderatoren een melding kunnen maken?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Sandor Hövel

Wij als moderators ondernemen hierin geen actie. Je kunt een klacht over een winkel via de officiële weg indienen.
Verder heb je al een ban op Social Media van ons gekregen voor het sturen van onzinnige berichten. Als je ook op het forum onzinnige topics blijft openen, zal dit hier ook gebeuren. Steven heeft je daar ook al voor gewaarschuwd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic