Paul_K

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht over het ontbreken van netwerk op paaspop

Gisteren een dagje Paaspop. Twee kinderen thuis. Ze zijn oud genoeg maar wel fijn dat ik bereikbaar ben voor het geval dat. Maar helaas had Vodafone geen bereik op het festival. Bellen ging heel moeilijk of niet en internet was er gewoon niet.

De informatie die ik kreeg was dat Telfort en KPN een zendmast hadden geplaatst en Vodafone niet. Alleen maar mopperende Vodafone klanten lijkt me niet de beste reclame.

Ik maak niet zo snel een klacht aan maar in dit geval vind ik het wel een gegronde klacht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi 0652013956 - ik heb er even Paul_K van gemaakt, want "Paul" als username bestond namelijk al.

Wat betreft je/jullie vraag over het bereik op festivals: als Vodafone beoordelen we voortaan bij festivals en events van geval tot geval of we extra capaciteit bijplaatsen met tijdelijke zendmasten. We hebben wat betreft afgelopen weekend hiervoor geen signalen ontvangen. Je feedback geven we in ieder geval door! Hopelijk hebben jullie toch nog van het festival kunnen genieten..

Bekijk in context

17 Reacties 17
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst heb ik een moderator gevraagd om je naam te wijzigen, deze community is open voor iedereen en je nummer ligt nu dan ook open op internet. Lijkt me niet echt handig dus ik heb gevraagd of iemand je naam kan wijzigen. Dit kan even duren omdat het nu Pasen is.

Maar goed, nu over je topic. Wat je zegt, het is natuurlijk heel erg vervelend als je ergens bent en je hebt geen bereik. Zeker als het om een groot festival gaat. Waarom Vodafone besluit om geen extra masten te plaatsen weet ik natuurlijk ook niet. Misschien dachten ze het wel aan te kunnen met hun huidige masten maar kwamen er veel Vodafone klanten naar het evenement. Dit is natuurlijk voor mij ook gissen.

Het is wel goed dat je deze informatie hier plaatst want dan kan een moderator dit doorgeven aan de juiste afdeling en kunnen ze daar eens kijken wat er nu aan de hand is. Heb jij niets aan maar Vodafone kan er wel wat van leren ??

Bedankt voor het doorgeven en ik hoop wel dat je genoten hebt tijdens Paaspop. Veel plezier vandaag nog en geniet van deze mooie 2e Paasdag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi 0615191383******
Je 06nummer als nickname is niet handig omdat het openbaar forum is. Ik kan hem voor je aanpassen. Ik hoor graag welke dit mag zijn.
Gmollet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geheel mee eens! Was echt zwaar onvoldoende. Helemaal geen bereik of data verbinding. Alle KPN-ers hadden geen problemen. Dit soort dingen kost Vodafone klanten. Het kost idd geld zo’n mast neerzetten, maar daarmee behoudt je wel je klanten. En het is gewoon een kwestie van service, Vodafone is een van de grotere providers. Advies aan KPN, volgend jaar een standje maken op Paaspop waar mensen nog tijdens het festival over kunnen stappen 😉
Tim de Schutter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had hetzelfde probleem. Geen tot zeer slecht bereik, en dit is lastig omdat ik als vrijwilliger in een flexteam werk, waardoor ik gewoon bereikbaar moet zijn. 1 maand geleden van KPN overgestapt naar Vodafone, maar als dit volgend jaar niet beter is, ga ik na afloop van mijn abonnement dus gewoon terug.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Laten we hopen dat Vodafone hier een gegronde reden voor heeft.
Misschien was er wel iets mis gegaan tijdens Paaspop en kon Vodafone dit ook niet voorzien. Maar ja, aan misschien heb je ook niets dus laten we wachten tot iemand van Vodafone hier een antwoord op heeft. Wie weet een van de moderatoren?! Ze kunnen het in ieder geval wel op de juiste afdeling melden 🙂

Ondanks alles toch nog een fijne 2e Paasdag gewenst
Paul_K
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Hi ******
Je 06nummer als nickname is niet handig omdat het openbaar forum is. Ik kan hem voor je aanpassen. Ik hoor graag welke dit mag zijn.

Dat zou heel fijn zijn! Paul moet het zijn?
Gmollet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik denk niet dat er een gegronde reden is behalve deze: https://www.hardnews.nl/update-vodafone-komt-terug-op-stoppen-tijdelijke-zendmasten-op-festivals/

het festival duurt 3 dgn dus als er een probleem was geweest was er ruim voldoende tijd geweest om het op te lossen, maar laten we de reaktie maar eens afwachten, ik hoop zeker dat er 1 komt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi 0652013956 - ik heb er even Paul_K van gemaakt, want "Paul" als username bestond namelijk al.

Wat betreft je/jullie vraag over het bereik op festivals: als Vodafone beoordelen we voortaan bij festivals en events van geval tot geval of we extra capaciteit bijplaatsen met tijdelijke zendmasten. We hebben wat betreft afgelopen weekend hiervoor geen signalen ontvangen. Je feedback geven we in ieder geval door! Hopelijk hebben jullie toch nog van het festival kunnen genieten..
123456789Tineke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben ook 3 dagen niet bereikbaar geweest omdat ik op paaspop was. Helaas was het onmogelijk om iets met andere vrienden en collega's af te spreken en ik was niet bereikbaar voor het thuisfront. Als Vodafone er inderdaad bewust voor kiest om ons zo te laten hangen, dan moet ik op zoek naar een andere provider.
123456789Tineke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:
Hoi 0652013956 - ik heb er even Paul_K van gemaakt, want "Paul" als username bestond namelijk al.

als Vodafone beoordelen we voortaan bij festivals en events van geval tot geval of we extra capaciteit bijplaatsen met tijdelijke zendmasten. We hebben wat betreft afgelopen weekend hiervoor geen signalen ontvangen.


Hoi Sharon wat bedoel je met "We hebben wat betreft afgelopen weekend hiervoor geen signalen ontvangen." ?

Ik heb in ieder geval afgelopen weekend ook geen signalen ontvangen op mijn telefoon..
Jos3265

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon wrote:
Hoi 0652013956 - ik heb er even Paul_K van gemaakt, want "Paul" als username bestond namelijk al.

Wat betreft je/jullie vraag over het bereik op festivals: als Vodafone beoordelen we voortaan bij festivals en events van geval tot geval of we extra capaciteit bijplaatsen met tijdelijke zendmasten. We hebben wat betreft afgelopen weekend hiervoor geen signalen ontvangen. Je feedback geven we in ieder geval door! Hopelijk hebben jullie toch nog van het festival kunnen genieten..


Sharon,
wat minder capaciteit zou dan begrijpelijk zijn, maar ik heb gewoon 3 dagen 0 bereik gehad niet bellen, sms’en of internet toegang.
Als dat vaker voor gaat komen zou dat voor mij een reden zijn om naar een andere provider over te stappen.
R01fie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier inderdaad hetzelfde probleem gehad op Paaspop het afgelopen weekend, tot aal geen Internet/4G en nauwelijks tot niet bereikbaar via SMS of mobiel bellen...….dikke FAIL!!! Gebruikers van andere providers hadden geen enkel probleem en hadden wel gewoon internet en telefonische bereikbaarheid. Hopelijk trekt Vodafone hier lering uit en komt ze terug op haar besluit om geen tijdelijke masten meer te plaatsen bij festivals, anders denk ik dat ze veel klanten zullen gaan verliezen...…..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bedankt voor jullie feedback R01fie en Jos3265 We gaan jullie feedback intern doorgeven.
Jos3265

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Bedankt voor jullie feedback R01fie en Jos3265 We gaan jullie feedback intern doorgeven.


Steven,
Mogen we dan ook een reactie van Vodafone verwachten mbt de oorzaak of is dat niet gebruikelijk?
MikeC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
Van vrijdag tot maandag totaal geen bereik. Niet bellen, niet smsen niet appen.
Switchen van 4g naar 3g had ook geen nut.
Als Vodafone aangeeft vantevoren geen masten te plaatsten wanneer er 90.000 mensen op een festival afkomen, dan lijkt me dit een grote fout.

Ik hoor graag wat de overweging was om bij een festival van 90.000 aanwezigen geen steunmast te plaatsen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
MikeC ik heb helaas geen verdere informatie hierover. De feedback is intern aangekaart.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic