Mokers87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice onbereikbaar voor verlengen

Hallo,

Ik heb 3 abonnementen lopen waarvan er 2 verlengd kunnen worden.
Al diverse malen getracht de klantenservice te bereiken (soms bijna 20 minuten in de wacht).

Vindt dit een klantonvriendelijke service.
Service is gericht om snel en adequaat van dienst te zijn.

Zo ga je wel kijken naar een andere provider.
En dit terwijl Vodafone de kans laat liggen om klanten te behouden. Immers men stelt zich zelf niet een staat een aanbieding te doen

Met vriendelijke groet,
Erwin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mokers87
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je niemand van de klantenservice van Vodafone aan de lijn hebt gekregen. Wat je zegt, dit is niet echt de bedoeling natuurlijk. Er is ook een mogelijkheid om contact op te nemen via een chat te starten. Of via My Vodafone!

Misschien is het nog een idee om morgen in de ochtend te proberen. (0800-0560) Het is dan misschien rustiger? Via de Community is het niet mogelijk om je te helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en ik dus niet met je mee kan kijken. Ben ook maar en helpende klant.

Succes en ik hoop dat het lukt om klant te blijven :wink:

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mokers87
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je niemand van de klantenservice van Vodafone aan de lijn hebt gekregen. Wat je zegt, dit is niet echt de bedoeling natuurlijk. Er is ook een mogelijkheid om contact op te nemen via een chat te starten. Of via My Vodafone!

Misschien is het nog een idee om morgen in de ochtend te proberen. (0800-0560) Het is dan misschien rustiger? Via de Community is het niet mogelijk om je te helpen omdat dit een klanten helpt klanten Community is en ik dus niet met je mee kan kijken. Ben ook maar en helpende klant.

Succes en ik hoop dat het lukt om klant te blijven :wink:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact gehad met onze afdeling Verkoop @Mokers87?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic