michel1985

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klantenservice Vodafone

Geachte meneer/ mevrouw, Ik ben net gebeld door een van uw medewerkers alleen door ruis op de lijn kon ik niet goed verstaan waar het over ging. Ik wilde daarom even verifiëren of mijn abonnement nog steeds start bij u op 8 maart 2019. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Michel Aalbrecht
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi michel1985 ,

Ik kan begrijpen dat je zekerheid wilt hebben! Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice, via het forum is dit helaas niet te verifiëren.

Laat je het ons nog even weten of het is gelukt?

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi michel1985 ,

Ik kan begrijpen dat je zekerheid wilt hebben! Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice, via het forum is dit helaas niet te verifiëren.

Laat je het ons nog even weten of het is gelukt?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi michel1985
Wat vervelend dat er ruis op de lijn zat toen iemand van Vodafone je heeft gebeld. Wat SamSungExpert al zegt, wij kunnen niet voor je kijken wat er nu aan de hand is. Contact opnemen met de klantenservice van Vodafone is het beste al hoewel ik niet verwacht dat die weten dat je bent gebeld. Vaak gaat het over meerdere afdelingen. Maar je kunt het zeker even vragen en dan komt het vast ook wel goed.

Veel plezier alvast na 8 maart bij Vodafone en nog een mooie zonnige dag gewenst 😉
michel1985
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb al contact gehad met klantenservice

Bedankt voor de reactie

Groeten michel
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super dat je contact hebt opgenomen michel1985. Ik heb het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic