peterbijs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppelen met auto

Ik krijg mijn Galaxy S7 niet gekoppeld met mijn auto, weet iemand wat het probleem kan zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi peterbijs

Welkom op de Community.
Als je al een eerdere koppeling hebt geprobeerd raad ik je aan om deze koppeling te verwijderen. Een telefoon koppelen met een carkit gaat meestal via de bluetooth.

Als eerste start je de auto zodat de carkit etc. werkt. Vervolgens start je Bluetooth op je telefoon (door van boven naar onder te swipen op het begin scherm. Er opent zich een menu met allerlei instellingen waar Bluetooth ook tussen staat.
Door te klikken op Bluetooth zet je Bluetooth aan. Vervolgens klik je net eronder zodat het menu van Bluetooth geopend wordt.

Hier ga je scannen naar apparaten in de buurt. Zorg ervoor dat de carkit vindbaar is (vaak kun je dit aanpassen in de instellingen van de carkit). Vervolgens als de naam van je carkit in beeld komt op je telefoon, klik je hierop en ga je hem koppelen. De meeste carkits geven dan automatisch een code door die je moet invoeren op je telefoon. HIerdoor wordt de carkit gekoppeld aan je telefoon.
Daarnaast staat in de handleiding van je carkit hoe je een telefoon kunt koppelen vanuit de carkit. Mocht bovenstaande stappen niet helpen, dan raad ik je aan om deze door te lezen.

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi peterbijs

Welkom op de Community.
Als je al een eerdere koppeling hebt geprobeerd raad ik je aan om deze koppeling te verwijderen. Een telefoon koppelen met een carkit gaat meestal via de bluetooth.

Als eerste start je de auto zodat de carkit etc. werkt. Vervolgens start je Bluetooth op je telefoon (door van boven naar onder te swipen op het begin scherm. Er opent zich een menu met allerlei instellingen waar Bluetooth ook tussen staat.
Door te klikken op Bluetooth zet je Bluetooth aan. Vervolgens klik je net eronder zodat het menu van Bluetooth geopend wordt.

Hier ga je scannen naar apparaten in de buurt. Zorg ervoor dat de carkit vindbaar is (vaak kun je dit aanpassen in de instellingen van de carkit). Vervolgens als de naam van je carkit in beeld komt op je telefoon, klik je hierop en ga je hem koppelen. De meeste carkits geven dan automatisch een code door die je moet invoeren op je telefoon. HIerdoor wordt de carkit gekoppeld aan je telefoon.
Daarnaast staat in de handleiding van je carkit hoe je een telefoon kunt koppelen vanuit de carkit. Mocht bovenstaande stappen niet helpen, dan raad ik je aan om deze door te lezen.

Laat je weten of het gelukt is?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt @peterbijs ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, gaat het topic binnenkort op slot.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic