Teddy.13

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting op factuur

Ik ben klant bij Ziggo en heb in november ook een abonnement afgesloten bij Vodafone. Ik mis de toegezegde 5 euro korting op mijn factuur van Vodafone.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Teddy.13
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Teddy.13
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic