1
Vraag
2
Reacties
miessp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Krijg geen sms inlogcode toegestuurd ICS creditcard

Hoi Vodafone,

 

Ik wil mij inloggen bij Mijn ANWB creditcard. En daarvoor moet ik een code via SMS ontvangen. Deze ontvang ik maar niet. Ik heb al twee x gebeld met de creditcardmaatschappij maar die zeggen dat het aan jullie ligt?

Hoe kan dit opgelost worden zodat ik die code binnen krijgt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn 3 plekken waar je kan checken of er wellicht een blokkade ergens staat waardoor je deze sms niet ontvangt:

 

1. Check eerst even in My Vodafone of er wellicht een blokkade staat op mobiele diensten.
2. Check daarna of er een blokkade staat op content diensten via www.payinfo.nl.

3. Is bovenstaande niet de oplossing? Google dan eens op het merk toestel en premium sms blokkeren/deblokkeren  en volg de instructies. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @miessp 
Heb je ook al een test gedaan met iemand anders die je een SMS stuurt? 
Misschien dat je dit eens zou kunnen proberen en wat je ook kan doen is je Toestel even uitzetten, SIMkaart eruit halen, daarna er weer insteken en weer aanzetten. Hij krijgt dan een kleine reset en mocht dat niet lukken, probeer dan even een ander netwerk te kiezen en ga dan weer terug naar Vodafone. Soms kan dit ook nog wel eens helpen.

Gaat het helemaal niet goed, loop dan langs een Vodafone winkel of bel met de klantenservice van Vodafone om te vragen of ze je nummer een reset willen geven. (chatten kan ook via chat starten).

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Er zijn 3 plekken waar je kan checken of er wellicht een blokkade ergens staat waardoor je deze sms niet ontvangt:

 

1. Check eerst even in My Vodafone of er wellicht een blokkade staat op mobiele diensten.
2. Check daarna of er een blokkade staat op content diensten via www.payinfo.nl.

3. Is bovenstaande niet de oplossing? Google dan eens op het merk toestel en premium sms blokkeren/deblokkeren  en volg de instructies. 

miessp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja het is verholpen. Ik kreeg gisteravond ineens 10 sms’jes tegelijk van mijn creditcard maatschappij. Nu doet ie het gewoon. Dankjewel

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top on te horen @miessp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic