Tg21

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leentoestel

De batterij van mijn iPhone 8 moet vervangen worden, maar ik heb geen toestel wat ik kan gebruiken in de tussentijd. Is er een mogelijkheid om via Vodafone een leentoestel (tegen betaling) te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Tg21 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Als je bij Vodafone geen contract hebt afgesloten voor een leentoestel (vervangend toestel service), dan is daar ook geen om te gebruiken. Je zal dan toch je toestel ter reparatie moeten aanbieden en zelf zorgen dat je een ander toestel hebt. Het gaat sneller als je een afspraak maakt bij een Apple Store. Daar kunnen ze vaak binnen enkele uren al je toestel weer op orde hebben (volgens hun website: we proberen tijdens uw bezoek te repareren. In complexe gevallen moet die toch opgestuurd worden). Maar goed, vragen kan je daar ook altijd even!!

Via Vodafone winkel is daar verder echt niets aan te doen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Tg21 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Als je bij Vodafone geen contract hebt afgesloten voor een leentoestel (vervangend toestel service), dan is daar ook geen om te gebruiken. Je zal dan toch je toestel ter reparatie moeten aanbieden en zelf zorgen dat je een ander toestel hebt. Het gaat sneller als je een afspraak maakt bij een Apple Store. Daar kunnen ze vaak binnen enkele uren al je toestel weer op orde hebben (volgens hun website: we proberen tijdens uw bezoek te repareren. In complexe gevallen moet die toch opgestuurd worden). Maar goed, vragen kan je daar ook altijd even!!

Via Vodafone winkel is daar verder echt niets aan te doen. 

Tg21
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

‘T probleem is alleen dat als ik het via Vodafone laat maken het gratis is, maar als ik het bij een Apple Store zou laten maken neem ik aan niet.

Toch bedankt!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Tg21 wrote:

‘T probleem is alleen dat als ik het via Vodafone laat maken het gratis is, maar als ik het bij een Apple Store zou laten maken neem ik aan niet.

Toch bedankt!

Ligt eraan, als het onder de garantie valt dan maakt Apple deze ook gratis en voor niets. Maar daar moet je ze dan wel even over bellen. Kijk, via Vodafone winkel is ook altijd goed. Sorry, kan het niet mooier maken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Tg21?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic