marcelvst

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Levering bestelling

Op donderdag 31 Oktober mijn contract verlengt bij Vodafone met een nieuw toestel. Keurig netjes een paar uur later mail met een contract,en een mail dat de bestelling klaar is voor verzending en binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt. 

Zaterdagochtend status bestelling "klaar voor verzending". Misschien toch even bellen voor de zekerheid of dit goed gaat. Beste mevrouw aan de lijn. Is nog niet verzonden want PostNL bezorgt niet op Zaterdag,dus wacht Maandag even af want dan moet u bestelling in het proces zitten.

 

Dinsdagochtend status bestelling"klaar voor verzending". Nog maar weer een telefoontje naar Vodafone. Is iets niet goed gegaan zal u bestelling nog een keer doorzetten en dan moet u binnen 48 uur een mail ontvangen met een track en trace code. 

 

Donderdagochtend status bestelling"klaar voor verzending". Telefoontje nummer 3 naar Vodafone. Ja sorry meneer alle orders van 31 Oktober zijn niet verwerkt en moeten nu handmatig worden verwerkt,vragen u om nog een paar dagen geduld te hebben.

Krijg het idee van iets met een kastje en een muur. En een communicatie van niks ben een kleine 20 jaar klant maar het zou zomaar kunnen dat ik de 21 jaar niet haal. Wacht dit weekend nog af en anders annuleer ik mijn bestelling en ga ik maar is kijken of een andere provider het wel voor elkaar krijgt om een bestelling te verwerken.

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @marcelvst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat klinkt niet best en snap dat je hier een vreemde smaak van krijgt. Dit is ook niet echt zoals het zou moeten gaan en jammer dat je na 20 jaar trouwe klant dit dan op je bordje krijgt. Nu is dit een klanten helpen klanten community en ik kan je niet helpen. Maar misschien dat @Steven je kan helpen, hij is een medewerker bij Vodafone en wie weet kan hij in het systeem kijken wat er nu aan de hand is.

Heb nog even geduld, ik weet dat het niet uit komt maar Steven moet de topics aflopen en komt dan je bericht tegen en zal hij antwoord geven (in ieder geval, reageren). Laten we hopen dat hij je iets meer kan vertellen en dat je snel van je toestel kan genieten en dat je nog bij Vodafone blijft als klant 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas geen inzicht in orders en leveringen @Energieboy @marcelvst 
Ik zie alleen als er een track en trace is uitgestuurd wanneer er geleverd wordt. 
 Heb je inmiddels het toestel al ontvangen.
 

marcelvst
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je reactie @Steven heb tot op heden nog geen mail of bericht ontvangen met track en trace code. En dus mijn toestel ook niet ontvangen.

Geertje777

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
marcelvst wrote:

Op donderdag 31 Oktober mijn contract verlengt bij Vodafone met een nieuw toestel. Keurig netjes een paar uur later mail met een contract,en een mail dat de bestelling klaar is voor verzending en binnen 1 a 2 dagen geleverd wordt. 

Zaterdagochtend status bestelling "klaar voor verzending". Misschien toch even bellen voor de zekerheid of dit goed gaat. Beste mevrouw aan de lijn. Is nog niet verzonden want PostNL bezorgt niet op Zaterdag,dus wacht Maandag even af want dan moet u bestelling in het proces zitten.

 

Dinsdagochtend status bestelling"klaar voor verzending". Nog maar weer een telefoontje naar Vodafone. Is iets niet goed gegaan zal u bestelling nog een keer doorzetten en dan moet u binnen 48 uur een mail ontvangen met een track en trace code. 

 

Donderdagochtend status bestelling"klaar voor verzending". Telefoontje nummer 3 naar Vodafone. Ja sorry meneer alle orders van 31 Oktober zijn niet verwerkt en moeten nu handmatig worden verwerkt,vragen u om nog een paar dagen geduld te hebben.

Krijg het idee van iets met een kastje en een muur. En een communicatie van niks ben een kleine 20 jaar klant maar het zou zomaar kunnen dat ik de 21 jaar niet haal. Wacht dit weekend nog af en anders annuleer ik mijn bestelling en ga ik maar is kijken of een andere provider het wel voor elkaar krijgt om een bestelling te verwerken.

Idem Dito, krijg geen duidelijk antwoord van vodafone, bestellingstatus blijft onveranderd sinds 31-10. Het schijnt moeilijk te zijn om klanten te informeren. Waarom worden dergelijke storingen niet vermeld of jullie site ?? Alleen als je beld krijg je een vermelding van een vertraging en daarna blijft je in de wacht staan…….bij het chatten krijg je alleen maar excuses en dat het binnen 48 uur opgelost wordt….maar na meer dan een week geen verandering

marcelvst
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nu is het zo dat Vodafone zelf de bestelling heeft geannuleerd. Kreeg Zaterdag een mail dat ze helaas de bestelling hebben moeten annuleren. Stond verder niet in hoe en waarom? Wederom geen goeie beurt Vodafone.

Geertje777

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
marcelvst wrote:

Nu is het zo dat Vodafone zelf de bestelling heeft geannuleerd. Kreeg Zaterdag een mail dat ze helaas de bestelling hebben moeten annuleren. Stond verder niet in hoe en waarom? Wederom geen goeie beurt Vodafone.

vaag… lees elders dat dit al veel langer speelt, krijg steeds het antwoord dat er problemen zijn met het “systeem”

marcelvst
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb Zondag een nieuwe bestelling geplaatst en die is inmiddels onderweg. Dus misschien gewoon annuleren en opnieuw bestellen...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het toestel ook al inmiddels in huis @marcelvst?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Geen reactie, topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic