Beantwoord

Levering huawei p30 pro 128gb black

  • 5 april 2019
  • 44 reacties
  • 3162 Bekeken

Wanneer gaat dit toestel uitgeleverd worden? Gisteren bevestigd dat ze vandaag werden uitgeleverd aan de postnl maar vandaag alleen een sumier bericht over vertraagde levering.
icon

Beste antwoord door Steven 12 april 2019, 09:52

Het is een schatting dat deze volgende week wordt uitgestuurd. Ik kan daar helaas geen belofte indoen. Ik kan mij voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt door de valse beloftes. Dit hadden de collega's moeten voorkomen. Ik zal dit ook intern aankaarten. Zodat hier opgelet wordt. Nogmaals mijn excuses @Samanthaaxc
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @bertdtc
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Die melding krijg je zeker van PostNL ?
Vodafone heeft ze via PostNL verzonden, of gaat deze per PostNL versturen, dan ligt het in handen van PostNL. Aangezien dit bedrijf ook niet zo’n hele goede reputatie heeft met bezorgen van pakjes (sorry PostNL, maar het is nu eenmaal zo), kan het nog wel even duren.

Maar je krijgt vanzelf wel bericht als het verzonden is en dan is het gewoon wachten. Heb je de melding ontvangen van Vodafone dan zal je toch nog even geduld moeten hebben. Weet niet hoeveel ze er versturen moeten, daar zal een vertraging in zijn.

Heb je inmiddels al nieuw bericht gehad?
Nog maar even geduld hebben en als je hem eenmaal hebt, uiteraard veel plezier! ūüėÄ
Dan heeft u nog geluk dat die geleverd wordt in de kleur zwart ( andere kleuren zijn niet leverbaar) over 2 a 3 weken
Reputatie 7
Badge +17
Heel vervelend natuurlijk.
Denk dat veel mensen deze telefoon graag willen hebben. Dan is het toch even afwachten, denk ik. Komt vast goed.
Reputatie 6
We ontvangen graag een update als je het toestel in huis hebt @bertdtc
Mag het het raar vinden dat een moderator, die uit naam van vodafone werkt, leden moet vragen: laat het weten wanneer het geleverd is. Moet het niet zo wezen dat jullie ons vertellen wanneer het bij ons binnen komt.

Ik heb de dag na de show in parijs de pro besteld en heb hem nu nog niet. Het toestel zouo dit weekend geleverd worden maar helaas. Een laat bericht van vodafone en geen bericht van die koreanen. Ik begin nu al spijt te krijgen van de overstap van af samsung.
Wanneer kan ik mijn huawei p30 pro 128gb AURORA. ? Ik krijg op 05.04 sms met bericht over actuele leverdijden maar dat geef helemaal niks aan .
Ik ben ook wel heel benieuwd. Werd gister gebeld door een van de medewerkers na de zoveelste mislukte chat dat ze op het forum had gelezen dat het 2 tot 3 weken kon duren maar dat gaat natuurlijk nergens over wanneer je iets preordert op de dag dat de telefoon uitkomt.

Vooral niet als je om je heen wel mensen met een andere provider ziet met wel al de p30 pro in handen.
Reputatie 7
Badge +17
Het beste is om contact op te nemen met Vodafone via Facebook of Twitter. Dit is de afdeling webcare en die kunnen misschien wel voor je kijken wat er aan de hand is en waarom het zo lang duurt. Uit ervaring weet ik dat deze mensen je goed kunnen helpen. Oké, als ze ook niets kunnen zien dan is het natuurlijk jammer. Maar je kunt het altijd even proberen.

Verder kan ik, samen met meer gebruikers hier op de community, niet veel melden over levertijden. Dit alleen al omdat we niet in het systeem kunnen kijken en ook een moderator van Vodafone kan, en mag niet, in het systeem kijken vanwege privacy redenen (bedankt nieuwe Privacy wetgeving). Dus je bent echt aangewezen op de klantenservice van Vodafone of via bovenstaande info die ik zojuist heb gegeven.

Daarnaast is wachten alleen nog maar een optie 😞
Ik heb inmiddels contact gehad en de breathing crystal zou deze week geleverd moeten worden. Nu maar duimen dat dit echt zo is 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Als ik dan met je mee duim @Eleionomae , dan heb je misschien meer geluk :)
Laat je nog even weten als het binnen is. Alvast veel plezier!
Doe ik! En alle duimpjes helpen hahaha 🙂
Reputatie 1
Badge
ik heb net de klanten service gesproken, en mij konden ze nog niets vertellen over de uitlevering van de p30 pro, alleen dat ze ze vandaag binnen hadden verwacht, maar ze niets geleverd hebben gekregen....
als ik he maar op tijd binnen heb om me ook aan te melden voor die sonos speaker, want het aanmelden is tot 7 mei ofzo? en je hebt dan toch je emei nr nodig....
Reputatie 1
Badge
eigenlijk heel erg slecht van vodafone dat we gewoon niet op de hoogte worden gebracht over de stand van zaken, betaal een rekening niet op tijd en ze weten je zo te vinden, en nu blijven ze zelf in gebreke, en mag je alle informatie zelf gaan uitzoeken...
wees gewoon eerlijk, en stuur een mail naar de klanten.
ik heb net de klanten service gesproken, en mij konden ze nog niets vertellen over de uitlevering van de p30 pro, alleen dat ze ze vandaag binnen hadden verwacht, maar ze niets geleverd hebben gekregen....
als ik he maar op tijd binnen heb om me ook aan te melden voor die sonos speaker, want het aanmelden is tot 7 mei ofzo? en je hebt dan toch je emei nr nodig....

Gek dat ze mij dan weten te vertellen dat ze wel deze week komen. Dan is het dus op de klantenservice ook een zootje..

En ze zorgen maar voor op een andere manier voor die speaker als ze laat zijn met leveren. Zou te gek zijn als we het hier op mislopen
Reputatie 1
Badge

Gek dat ze mij dan weten te vertellen dat ze wel deze week komen. Dan is het dus op de klantenservice ook een zootje..

En ze zorgen maar voor op een andere manier voor die speaker als ze laat zijn met leveren. Zou te gek zijn als we het hier op mislopen



ja daar heb je gelijk in, maar gezien het feit dat er geen goede en eerlijke verklaring is naar de klanten, en ze elkaar op de klantenservice tegen spreken, en ze zelfs op het forum aan hun klanten vragen of ze willen laten weten wanneer ze hem hebben ontvangen, getuigt het van een zeer slecht georganiseerd bedrijf! als ik dit geweten had dan had ik ook niet voor 2 jaar een contract afgesloten,
ik vraag me ook af of er iets tegenover komt te staan, maar dat zal allemaal wel niet, iniedergeval is dit mijn laatste contract verlenging, het personeel kan er niets aan doen, en die mensen zijn ook altijd vriendelijk, maar de organisatie erachter is 1 grote bende!
ik had laatst zoiets bij ing, kwamen hun afspraken niet na, ik kreeg een cadeaubon van 10 euro en en bloemetje! ben benieuwd wat vodafone gaat doen voor hun klanten na deze slechte service en hun niet nagekomen afspraken...
Ik heb zelf 3 jaar bij ING gewerkt en idd daar deden ze over het algemeen wel hun best om de klant tevreden te houden :)

Ik ben zelf al n jaar of 6 klant bij Vodafone en ook bij Ziggo, maar nu voor het eerst begin ik er aan te twijfelen of ik er goed aan heb gedaan om weer te verlengen.

Aan de medewerkers zelf ligt het idd niet, die doen ook wat ze kunnen, maar dat een groot bedrijf als Vodafone zo kan falen in zijn beleid om de klant goed op de hoogte te houden vind ik wel erg jammer. Ik hoop ook dat ze er wat tegenover zetten want als vaste klant mag je toch ook wel verwachten dat je goed op de hoogte wordt gehouden en snel je product geleverd krijgt.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi All,
Het is natuurlijk voor iemand bij de klantenservice ook lastig om informatie in te winnen als ze hogerhand bij Vodafone niet weten wanneer spullen binnen komen. Ook Vodafone is afhankelijk voor de levering via Huawei, die moeten ze leveren en als die dat niet doen ligt het niet aan Vodafone.

Hoe het met de actie zit, geen idee. Ik weet wel dat er een website is waar je je moet registreren om het cadeau te krijgen. Zie deze pagina: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30 (dit gaat ook weer buiten Vodafone om!!)

Laten we maar hopen dat Huawei snel de toestellen kan leveren en dan kunnen jullie je aanmelden en het cadeau ontvangen. Let overigens wel op: Na bevestiging, ontvang je jouw product plus binnen 6 weken (staat er op de promotie pagina van Huawei, dus het kan nog 6 weken duren voor je het cadeau krijgt) 🙂 :P

Maar lees de pagina maar even en de actievoorwaarden.
Succes en het wachten is straks alleen maar fijn als je hem mag uitpakken 😉
Hi all,

De verwachting is dat de levering van Huawei P30 Pro plaats gaat vinden in week 16. Of iedereen hem gaat krijgen durf ik helaas niet te zeggen. Ik zie geen persoonlijke gegevens en orders in. Natuurlijk zijn we hierin afhankelijk van de levering vanuit Huawei. Zodra het toestel naar je toe komt, ontvang je een mail met een track en trace code.
Mocht ik meer info te weten komen, dan laat ik dit weten.
Ik heb zojuist mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal in ontvangst mogen nemen. Op 29 maart besteld. Echter is pas op 3 april de bestelling bevestigd. Mijn initi√ęle order was niet goed opgeslagen ofzo.
Heel veel plezier ermee @vderLinden 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb zojuist mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal in ontvangst mogen nemen. Op 29 maart besteld. Echter is pas op 3 april de bestelling bevestigd. Mijn initi√ęle order was niet goed opgeslagen ofzo.
Uiteraard geweldig nieuws en veel plezier! 🙂
Ik vind het echt ontzettend slecht dat je door zo'n groot bedrijf als Vodafone niet op de hoogte wordt gehouden van de levering van de telefoon. Mijn bestelling staat nog steeds op 'ontvangen' en als ik klantenservice bel krijg ik een chagrijnige medewerker aan de telefoon die me vraagt deze week nog geduldig af te wachten. Nou ondertussen is het alweer vrijdag en staat mijn levering nog steeds op 'ontvangen' ..

Altijd tevreden over Vodafone maar dit is de laatste keer dat ik een telefoon bij jullie heb besteld..
Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt @Samanthaaxc
Namens Vodafone mijn excuses. Het is niet de bedoeling dat je chagrijnig te woord wordt gestaan.
Sommige Huwai Pro toestellen zijn al uitgestuurd. Welke variant heb je besteld? De verwachting is dat de meeste varianten worden volgende week op volgorde van bestelling uitgestuurd.
@Steven Ik heb de Aurora 128 GB besteld op 1 april. En er zijn me ook al een paar keer "valse beloftes" gedaan door te zeggen dat ie bepaalde dagen mijn kant op zou komen en nu is het dus weer een week later..
Je wordt gewoon blij gemaakt door de klantenservice met een dode mus. En als ik zelf niet informatie was gaan zoeken had ik die ook niet van jullie gekregen. En dat vind ik zo jammer.
Maar goed, ik hoop echt dat de telefoon volgende week komt..
Het is een schatting dat deze volgende week wordt uitgestuurd. Ik kan daar helaas geen belofte indoen. Ik kan mij voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt door de valse beloftes. Dit hadden de collega's moeten voorkomen. Ik zal dit ook intern aankaarten. Zodat hier opgelet wordt. Nogmaals mijn excuses @Samanthaaxc