Beantwoord

Levering huawei p30 pro 128gb black

  • 5 april 2019
  • 44 reacties
  • 3161 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

44 reacties

Ik heb mijn abbonement verlengt met de Huawai mate 30 pro, maar de levertijd zou 3 weken zijn. Gisteren bij KPN het toetstel bestelt en vandaag binnen gekomen. Ga geen drie weken wachten op een toestel. Zeer slordig dit van Vodafone!
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @tilburg
Ik begrijp dat je het heel slordig vind maar Vodafone is ook afhankelijk van de leveringen die ze krijgen van Huawei. Misschien heeft KPN er minder verkocht dan Vodafone en daarom over en kunnen ze deze sneller uitleveren. Of Vodafone heeft er niet voldoende van ingekocht, dat kan ook.

Het is altijd lastig om hier een antwoord op te geven. Mocht je je bestellingen niet meer willen, vergeet deze dan niet te annuleren. Straks zit je met twee van die toestellen in huis ;)

Fijn weekend en veel plezier met je Huawei toestel.
@bertdtc via de community hebben wij geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen. Daarvoor mag gebeld worden met mijn collega's via 0800-0560.
Nog steeds in afwachting van de P30PRO BLACK 256GB. Bij een concurrerende provider lees ik iets over uitlevering vanaf 8mei? Enig idee wanneer ik deze via Vodafone mag verwachten? De Pre-order actie is inmiddels een back-order actie geworden.. hopen dat op tijd registreren voor de Sonos ONE+Charger überhaupt nog wel gaat lukken.

Wat als dit niet zo is? Verlengt Huawei dan het inschrijf-termijn? Mogen klanten nu verwachten dat accountmanagers bij Vodafone hier met Huawei een oplossing voor gaan vinden?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Karta
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de community hebben wij geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen. Daarvoor mag gebeld worden met Vodafone klantenservice via 0800-0560 of je kan een chat starten en daar de vraag stellen of ze kunnen inzien wanneer je toestel uitgeleverd gaat worden.
Hoi @Karta
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via de community hebben wij geen inzicht in persoonlijke gegevens en bestellingen. Daarvoor mag gebeld worden met Vodafone klantenservice via 0800-0560 of je kan een chat starten en daar de vraag stellen of ze kunnen inzien wanneer je toestel uitgeleverd gaat worden.


Jammer dat jullie collega's achter de chat in principe helemaal niets anders kunnen doen dan excuses aanbieden.
Reputatie 7
Badge +17
Nou @Karta, het zijn mijn collega's niet hoor. Ik ben ook maar een Vodafone klant 😜
En ik begrijp dat ze alleen hun excuus kunnen aanbieden want ze kunnen er ook niets aan doen. Waarom het allemaal zo lang duurt en hoe het nu in elkaar zit, dat weten ze daar ook niet en is het dus afwachten wat men van van management te horen krijgt.

Het is natuurlijk erg lastig 😞
Ik ben ook nog steeds in afwachting van de Huawei P30 Pro black 256 gb😖. Vandaag gebeld maar je krijgt elke keer iets anders te horen over de uitlevering. Zo zou die volgens de ene medewerker deze week moeten komen, volgens de andere kunnen ze niks zeggen en weer een andere medewerker zegt over 2 a 3 weken. Heel vervelend dit. Waarom een pre order doen als je dan als nog zo lang moet wachten. Ik vind wel dat hier iets tegenover mag staan en hoop idd nog mee te kunnen doen met de actie van de speaker en oplader.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Kroepoekje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nooit een pre order van een iPhone meegemaakt zeker?
Dat kan nog wel wat erger hoor ;)

Als je toch je Huawei hebt gekocht in de Pre Order periode, dan kan je gewoon meedoen aan de actie. De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 Pro toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode). Mocht het toestel voor het einde van de pre-order periode, dus eerder dan 7 april al beschikbaar zijn, dan komt de consument ook in aanmerking voor de Sonos One en Huawei Wireless Charger (indien voldaan wordt aan alle overige actievoorwaarden).

Meer info en aanmelding voor deze, zie: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Algemene voorwaarden zie:
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/promotiepaginas/promo-elle-vogue/files/actievoorwaarden-pre-order-huawei-p30pro-revised.pdf

Registratie is mogelijk tot en met 31 mei 2019, volgens de voorwaarden. Nou, dan heb jij je toestel al wel binnen hoor 😉😎. Registraties die na 
31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Je hebt nog wel even de tijd.
Hoi @Kroepoekje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nooit een pre order van een iPhone meegemaakt zeker?
Dat kan nog wel wat erger hoor ;)

Als je toch je Huawei hebt gekocht in de Pre Order periode, dan kan je gewoon meedoen aan de actie. De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 Pro toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode). Mocht het toestel voor het einde van de pre-order periode, dus eerder dan 7 april al beschikbaar zijn, dan komt de consument ook in aanmerking voor de Sonos One en Huawei Wireless Charger (indien voldaan wordt aan alle overige actievoorwaarden).

Meer info en aanmelding voor deze, zie: https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Algemene voorwaarden zie:https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/promotiepaginas/promo-elle-vogue/files/actievoorwaarden-pre-order-huawei-p30pro-revised.pdf

Registratie is mogelijk tot en met 31 mei 2019, volgens de voorwaarden. Nou, dan heb jij je toestel al wel binnen hoor 😉😎. Registraties die na 31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Je hebt nog wel even de tijd.

Nog erger 😱.

Maar thnx voor de info over de speaker actie. Mij is verteld door Vodafone dat je kon registreren tot 7 mei 🙄. (Dat bedoel ik dus met elke keer andere info van hun uit)

Maar dankzij jou antwoord ben ik weer iets wijzer 👍🏼😊
Reputatie 7
Badge +17
Maar thnx voor de info over de speaker actie. Mij is verteld door Vodafone dat je kon registreren tot 7 mei 🙄. (Dat bedoel ik dus met elke keer andere info van hun uit)

Maar dankzij jou antwoord ben ik weer iets wijzer 👍🏼😊

Graag gedaan Kroepoekje 😉
Ik help graag andere Vodafone gebruikers, ook al kan het niet altijd, maar veel info kan ik gelukkig wel verstrekken. Duim met je mee dat die snel binnen komt 😃
Nog steeds in afwachting van de P30PRO BLACK 256GB. Bij een concurrerende provider lees ik iets over uitlevering vanaf 8mei? Enig idee wanneer ik deze via Vodafone mag verwachten? De Pre-order actie is inmiddels een back-order actie geworden.. hopen dat op tijd registreren voor de Sonos ONE+Charger überhaupt nog wel gaat lukken.

Wat als dit niet zo is? Verlengt Huawei dan het inschrijf-termijn? Mogen klanten nu verwachten dat accountmanagers bij Vodafone hier met Huawei een oplossing voor gaan vinden?


En we wachten nog steeds ...

😑
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Karta
Volg eens deze topic, dan ben je iets meer op de hoogte:
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/wanneer-wordt-de-p30-pro-geleverd-pre-order-298764/index2.html#post314210
Ik heb jullie feedback over de levering intern aangekaart. Hopelijk wordt het proces van bestellen tot aan de levering aangepast.
Reputatie 6
Heb je de telefoon ondertussen ontvangen @Samanthaaxc ?
@Sharon Ik heb uiteindelijk de telefoon op 19 april in ontvangt mogen nemen.
19 (??!!) dagen na bestellen... Het is dat het een geweldige telefoon is maar anders was het t wachten niet waard.
Reputatie 7
Badge +17
Fijn om te horen dat je hem binnen hebt gekregen.
En dat je er blij mee bent natuurlijk! Veel plezier in ieder geval @Samanthaaxc
Heeft iedereen inmiddels het toestel in ontvangst mogen nemen?
Omdat ik geen reactie meer heb vernomen, zal ik het topic sluiten.