marvinvb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Mijn toestel ( LG G4 ) heeft de laatste tijd wat probleempjes.
Ik heb al een reset gedaan van de telefoon en dat hielp niet daarna mijn batterij vervangen met een orgineel exemplaar maar dat hielp ook niet.
Het probleem is dat die tegenwoordig gewoon willekeurig uitvalt met een steeds andere batterij percentage en als die opstart staat dat die leeg is, laad ik hem op en valt bij 5 procent uit okay kan, in de oplader gedaan en staat er 58 procent of 60 procent daarna valt die weer uit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi marvinvb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel vervelend. Als je nog garantie hebt dan zou ik hem naar een Vodafone winkel brengen en vragen of ze daar iets mee kunnen doen. Wat je ook kan doen is een backup maken van je toestel, daarna helemaal leeg halen en terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan kijken wat die doet als je hem helemaal LEEG gaat gebruiken. Doet je batterij het dan wel goed dan ligt het waarschijnlijk aan een app die erop staat.

Plaats daarna je backup weer terug en zie of je het probleem dan weer hebt. Heb je dit dan ligt het zeker te weten aan een app en zou ik je telefoon gewoon helemaal opnieuw beginnen met opbouwen. Het is even werk maar soms wel de beste manier!

Succes en anders toch even langs een Vodafone winkel gaan.
Fijne feestdagen nog!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi marvinvb
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel vervelend. Als je nog garantie hebt dan zou ik hem naar een Vodafone winkel brengen en vragen of ze daar iets mee kunnen doen. Wat je ook kan doen is een backup maken van je toestel, daarna helemaal leeg halen en terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan kijken wat die doet als je hem helemaal LEEG gaat gebruiken. Doet je batterij het dan wel goed dan ligt het waarschijnlijk aan een app die erop staat.

Plaats daarna je backup weer terug en zie of je het probleem dan weer hebt. Heb je dit dan ligt het zeker te weten aan een app en zou ik je telefoon gewoon helemaal opnieuw beginnen met opbouwen. Het is even werk maar soms wel de beste manier!

Succes en anders toch even langs een Vodafone winkel gaan.
Fijne feestdagen nog!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het met de bovenstaande tips gelukt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic