Rien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lopend gesprek doorschakelen naar vaste lijn thuis

Kan ik een beantwoord/ opgenomen gesprek ( op m'n mobiel) doorschakelen naar de vaste lijn thuis?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rien
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een vraag zoals deze heb ik hier nog niet eerder gezien. Volgens mij is het niet mogelijk om een gesprek door te schakelen naar je huisnummer. Ik weet wel dat je in een iPhone een wisselgesprek kan voeren, misschien kan je daar iets mee, als je een iPhone hebt natuurlijk. Misschien heeft een Android dit ook, Google even op de naam
van je toestel en wisselgesprek.

Voor de iPhone, zie hier: https://www.appletips.nl/ios-een-wisselgesprek-samenvoegen-tot-een-conferentie-gesprek/amp/

Misschien is er nog een moderator die je hiermee meer kan informeren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rien
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een vraag zoals deze heb ik hier nog niet eerder gezien. Volgens mij is het niet mogelijk om een gesprek door te schakelen naar je huisnummer. Ik weet wel dat je in een iPhone een wisselgesprek kan voeren, misschien kan je daar iets mee, als je een iPhone hebt natuurlijk. Misschien heeft een Android dit ook, Google even op de naam
van je toestel en wisselgesprek.

Voor de iPhone, zie hier: https://www.appletips.nl/ios-een-wisselgesprek-samenvoegen-tot-een-conferentie-gesprek/amp/

Misschien is er nog een moderator die je hiermee meer kan informeren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Dit is helaas inderdaad niet mogelijk Rien

Mochten we je nog ergens anders mee van dienst zijn dan horen we het graag. Als dit niet het geval is, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic