Beantwoord

Maandbundel activeren lukt niet

  • 4 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

Ik probeer een maandbundel aan te zetten door "500MB MAAND" te sturen naar 4000, maar krijg vervolgens van Vodafone een berichtje terug: "Helaas, je kunt de 500MB databundel nu neit aanzetten.". Ik heb ruim 12 euro beltegoed en de bundel kost slechts 5 euro, dus waarom kan dit niet?
icon

Beste antwoord door Energieboy 4 oktober 2019, 15:23

Hoi @arnovl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens eerder die 500MB deze maand aangezet?
Als dat het geval is kan je, volgens mij, deze niet nog eens gebruiken.

Als je direct een antwoord wilt hebben dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en anders door een chat te starten. Die kunnen je direct antwoord geven. En anders even wachten op @Steven, die is werkzaam bij Vodafone en die kan je het prima uitleggen. Als ik het niet goed heb 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @arnovl
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je al eens eerder die 500MB deze maand aangezet?
Als dat het geval is kan je, volgens mij, deze niet nog eens gebruiken.

Als je direct een antwoord wilt hebben dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen en anders door een chat te starten. Die kunnen je direct antwoord geven. En anders even wachten op @Steven, die is werkzaam bij Vodafone en die kan je het prima uitleggen. Als ik het niet goed heb 🙂
Bedankt voor je antwoord, @Energieboy, maar ik heb nog nooit een maandbundel gebruikt, en heb er dus ook deze maand nog geen aangezet. Ik zal dan maar eens een chat starten, bedankt!
Reputatie 7
Badge +17
Dan ligt het daar dus niet aan. Beste is dat je dan even een chat start, dan heb je gelijk antwoord.
@Energieboy, via een persoonlijke chat is het opgelost. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +17
Super! Fijn om te horen dat het is opgelost.
Veel plezier met je maandbundel 👍
Topic gesloten.