Sirhc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

maximum aantal diensten

Hoi ik wil een nieuwe internet bundel aansluiten voor mijn prepaid maar nu krijg ik een berichtje dat ik aan het maximum aantal diensten zit. 

En nu ben ik eigenlijk best wel fucked. Want ik heb vooraf nog eff flink opgewaardeerd. En nu kan ik geen bundel afsluiten wat betekend dat ik verplicht wordt 0,10 cent per mb te betalen. Daar komt ook nog eens bij dat ik Vodafone niet telefonisch kan bereiken. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sirhc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Energyboy, 

Bedankt voor je reactie. Het zal er ongetwijfeld ergens tussen staan. Ik ben aan het zoeken geweest en kon het niet vinden. 

 

Ik ben blijven proberen om een bundel aan te sluiten en met succes. Want 3 uur later op dezelfde dag kan lukt het ineens wel. Heel vreemd maar ben er wel blij mee.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Sirhc 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Oo de voorwaarden staat dat je Max 5 BloX naast elkaar mag gebruiken. Zie, punt 14: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/dienstvoorwaarden_vodafone_blox_prepaid_februa...

Je kan altijd nog een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Daar zitten ook mensen die je eventueel verder kunnen helpen. Uiteraard zullen ze vragen op volgorde van binnenkomst beantwoorden. Maar eigenlijk heb je je antwoord al in de voorwaarden staan ?

Sirhc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Energyboy, 

Bedankt voor je reactie. Het zal er ongetwijfeld ergens tussen staan. Ik ben aan het zoeken geweest en kon het niet vinden. 

 

Ik ben blijven proberen om een bundel aan te sluiten en met succes. Want 3 uur later op dezelfde dag kan lukt het ineens wel. Heel vreemd maar ben er wel blij mee.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oké, goed dat het dan weer werkte ?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Goed om te horen dat het gelukt is @Sirhc. Ik zal het topic hierbij dan ook sluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic