Michel19800

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mb meenemen

Ik vroeg me af je betaald voor je mb's maar je mag ze niet meenemen iedere maand dan moet je toch een vergoeding krijgen einde van het jaar of maand van alle mb's die je niet hebt gebruikt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Michel19800
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit zouden we allemaal wel willen maar dit is niet zo. Daarom altijd goed kijken of je nooit een te hoog abonnement neemt. Mocht je er nu toch achter komen dat je abonnement te hoog is dan kan je deze verlagen! Meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Maar een vergoeding en/of meenemen is niet mogelijk!

Overigens, als je je abonnement lager maakt en je hebt per ongelijk meer nodig, dan kan jr de Blox aanzetten die het mogelijk maakt om te blijven internetten met een zeer lange snelheid. Zo betaal je nooit te veel en kan je online blijven. Mocht je dan toch ook nog snel internet willen dan kan je nog extra GB kopen. Dus ook een oplossing!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Michel19800
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit zouden we allemaal wel willen maar dit is niet zo. Daarom altijd goed kijken of je nooit een te hoog abonnement neemt. Mocht je er nu toch achter komen dat je abonnement te hoog is dan kan je deze verlagen! Meer info: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Maar een vergoeding en/of meenemen is niet mogelijk!

Overigens, als je je abonnement lager maakt en je hebt per ongelijk meer nodig, dan kan jr de Blox aanzetten die het mogelijk maakt om te blijven internetten met een zeer lange snelheid. Zo betaal je nooit te veel en kan je online blijven. Mocht je dan toch ook nog snel internet willen dan kan je nog extra GB kopen. Dus ook een oplossing!
Michel19800
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is ook zo bij andere dan Vodafone iedereen die geen Vodafone die ik kent mag ze mb's meenemen want ze hebben ze gekocht en wat je koopt kan een bedrijf zoals vodafone niet zomaar terug halen want ze kunnen wel je mb's omzetten in euros als het naar een goed doel gaat ik zit zelf vaak in het buitenland heb 10gb en nog is 10 gb van Ziggo maar hou altijd over nu kan je je contract veranderen weet ik maar als ik dat doe en als ik geen mb's meer heb werkt die langzame internet functie werkt niet inhet buitenland.en als je niks meer hen kan je mbs kopen maar tegen de hoofdprijs Vodafone nept je gewoon
Michel19800
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al dat geld van iedere maand van iedereen al die mb's verdampen gewoon en begint de volgende maand gewoon weer opnieuw waar gaat al dat geld heen ze verdienen al genoeg met abonnementen en alle extra's dit geld van de mb's bij gebruikers Vodafone over de hele wereld ze verdienen hier miljoenen aan aan onze ingekochte mb's die einde van de maand gewoon verdampen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
neem dan een abonnement met lagere mb’s.
Heb je nooit teveel kosten!
Michel19800
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als je een bundel moet kopen daar verdienen ze nog meer op het gaat juist dat Vodafone de enigste is die niet je mb's vergoed die je over hebt daarom is dit me laaste abonnement bij Vodafone heb nu 2 abonnementen bij ze eentje voor me werk en eentje privé als je bij andere providers kjikt mag je ze meenemen of krijg je er een vergoeding voor dat is dit vindt ik een eerlijk het systeem van Vodafone vindt ik van niet daarom mij klacht
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Er zullen best andere providers zijn waar je deze kan meenemen (Telfort bv) en bij T-Mobile of Tele2 kan je onbeperkt nemen, ook mogelijk. Het is daarom je goed recht om over te stappen, als je dat wenst. Vergelijken is altijd goed!

Maar deze regels is geldig bij Vodafone:
Overigens, als je je abonnement lager maakt en je hebt per ongelijk meer nodig, dan kan jr de Blox aanzetten die het mogelijk maakt om te blijven internetten met een zeer lange snelheid. Zo betaal je nooit te veel en kan je online blijven.

Dus dan blijf je altijd online, alleen niet zo snel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic