Cocoupe

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mb's doneren lukt niet

Ik doneer meestal mijn overgehouden mb's aan het eind van de maand aan het goede doel, echter nu heb ik al verschillende keren gehad dat dit niet lukt, het lijkt er wel op dat dit met opzet geblokkeerd wordt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het ook al aangekaart bij mijn collega's en hebben zij een onderzoek aangemaakt Cocoupe?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Cocoupe
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Met opzet doet Vodafone natuurlijk nooit iets. Als er een storing is dan kan Vodafone daar niets aan doen en zullen ze het probleem zsm proberen op te lossen.

Ik denk dat dit probleem ligt aan de app. Meer mensen geven aan dat ze problemen hebben met de My Vodafone app en dat andere diensten ook niet goed verlopen. Je kan een feedback in de app geven (rechts boven in beeld zie je 24/7 staan) klik daarop en klik dan op feedback. Geef je probleem door en Vodafone zal hier naar kijken. Hoe meer mensen hier hun problemen opgeven hoe sneller ze hiermee aan de slag kunnen en zien dat meer mensen hier last van hebben.

Het is natuurlijk heel vervelend, zeker als je graag je data wilt afstaan aan een goed doel. Laten we hopen dat Vodafone snel een oplossing kan vinden.

Meen fijne Koningsdag en weekend nog gewenst.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Cocoupe

Wat is ondertussen de status? Kun je alweer doneren? En heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Mocht je nog steeds problemen ondervinden, kun je eventueel ook een case laten aanmaken bij onze technische dienst. Dit doe je door ons een berichtje te sturen via Facebook of Twitter of door even telefonisch contact met ons op te nemen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt, wordt het topic gesloten Cocoupe?
Cocoupe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Intussen de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet, gisteren opnieus geprobeerd maar nog steeds nie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het ook al aangekaart bij mijn collega's en hebben zij een onderzoek aangemaakt Cocoupe?
Cocoupe
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat heb ik niet gedaan,ik heb daar ook niet zoveel zin in om daar mijn energie nog in te steken.
Met de tijd ga ik waarschijnlijk toch de overstap naar een andere provider maken,dus sluit ik het hierbij af
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen Cocoupe
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic