Beantwoord

Melding van ; deze e-mail is beoordeeld als spam door de e-mail provider

• 16 mei 2019
  • 11 reacties
  • 328 Bekeken

Sinds enkele dagen krijg ik op mijn samsung telefoon deze melding nadat ik een mail wil versturen. De mail gaat er niet uit en dan krijg ik deze melding : Deze e-mail is beoordeeld als spam door de e-mail provider.

Als ik mijn telefoon op de wifi zet krijg ik de melding niet en worden de mailen verzonden. Haal ik hem van de wifi en dan via de buiten internet van Vodafone krijg ik deze melding. Wie kan mij helpen!

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Steven 18 mei 2019, 18:03

Dit moeten de vodafone gegevens zijn:
server: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: Gebruikersnaam is het email adres waarmee je inlogt bij My Vodafone
Wachtwoord: van MyVodafone
SMTP server dient te staan authsmtp.vodafone.nl of een sendmail.vodafone.nl
Uitgaande poort: 465.
Beveiligde verbinding: SSL of TLS
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Gerttop
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Welke provider heb je via thuis?
Stuur je dan uit via de mail server van je mail provider of via Vodafone? Ik zou ook eens proberen je mail account te verwijderen en opnieuw in te stellen.

Voor instellingen via Vodafone, mocht je deze gebruiken, controleer dan deze info:
https://forum.vodafone.nl/archief-2018-48/nogmaals-smtp-instellingen-294848#post295013

Laat nog even weten of het lukt.
Hallo Energieboy!

Bedankt voor je snelle reactie. Thuis voor de wifi hebben we ziggo, mailen worden verstuurd door de mail server provider van Alphamega. Ik heb een abonnement bij Vodafone. Dus als ik onderweg ben en een mail verstuur gaat hij er niet uit todat ik ergens contact maakt met wifi en dan gaat hij er wel uit. Mail account hebben we al een keer verwijderd en terug gezet maar helpt niet.

Andere info zullen we even uitpluizen!
Reputatie 7
Badge +17
Ik denk dat je ook eens contact op kan nemen met je mail server provider. Verwacht eigenlijk dat die een blokkade heeft. Heb zoiets van een andere mail provider al eens gelezen op de Ziggo community.

Zou het allemaal eens proberen ūüĎćūüėČ
Heb je inmiddels contact gehad met je mail provider @Gerttop?
Hallo Steven en Enerieboy,

E mail provider gebeld en daar alles na gekeken en dat zou goed moeten zijn.
Ik heb toen een andere simkaart er in gedaan van T Mobile en ik kon zonder probleme mailen net zoals op de wiifi.
Vdafone kaart terug gedaan en het probleem is er weer dus de oorzaak zit hem toch daar.

Groetjes Gert.
Welke uitgaande instellingen op je e-mailaccount heb je van ons?
Dat zijn smtp.alphamega.nl en dan sslallecertificaten port 465
Dit moeten de vodafone gegevens zijn:
server: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: Gebruikersnaam is het email adres waarmee je inlogt bij My Vodafone
Wachtwoord: van MyVodafone
SMTP server dient te staan authsmtp.vodafone.nl of een sendmail.vodafone.nl
Uitgaande poort: 465.
Beveiligde verbinding: SSL of TLS
Hallo Steven,

Bedankt voor je reactie en deze klopt.
Ik heb vanavond met Vodafone via de chat gesproken en de schreven het zelfde. Ze gaven aan dat ze afgelopen week de veiligheids regels aangescherpt en vandaar dat ik nu na 4 jaar dit probleem had. Ook moet het e-mail adres wat je gebruikt om in te loggen bij my vodafone hetzelfde zijn als je gebruikt op je telefoon.

Het probleem is dus opgelost.

Allen bedankt!,
Super om te horen @Gerttop
Topic gesloten.