Rb92

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Melding Whatsapp op vergrendelscherm

Sinds vannacht de nieuwe android update op mn s9 en nu komen Whatsapp meldingen op mn vergrendelscherm zonder naam en inhoud van ontvanger binnen. Dit zou ik graag weer in beeld willen zien, kan het alleen niet terug vinden in de instellingen.
Kan iemand me helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rb92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie maar helaas werkt dit niet.
Ik ben er ook net achter gekomen dat het niet alleen bij whatsapp is maar alle apps. Er staat dan alleen dat er een nieuw bericht is zonder afzender of inhoud van bericht. Moet het dus eerst openen zodat ik weet wat het is.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Rb92
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je een update hebt ontvangen en wat vervelend dat het nu met je WhatsApp niet in orde is. Misschien helpt deze info: Instellingen -> Meldingen -> Geavanceerde instellingen -> WhatsApp -> Blauwe 'i' informatie icoon -> Ik heb hem zelf ingesteld op geen pop-up, maar krijg dan nog wel het balkje bovenin te zien.

En bekijk ook deze info eens: Instellingen --> Display --> Edge screen --> Edge Lighting --> (check of Edge Lighting weergeven op altijd staat) --> Meldingen beheren --> Alle Beschikbare Apps?

Lukt het dan wel weer om deze terug te krijgen?
Ben zelf niet helemaal in Android maar misschien helpt dit. Heb nog geen andere klachten vernomen via internet na de update. Laat nog even weten of het is gelukt of niet. 🙂
Rb92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie maar helaas werkt dit niet.
Ik ben er ook net achter gekomen dat het niet alleen bij whatsapp is maar alle apps. Er staat dan alleen dat er een nieuw bericht is zonder afzender of inhoud van bericht. Moet het dus eerst openen zodat ik weet wat het is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Geen idee wat het zou kunnen zijn.
Even afwachten, misschien komen er meer mensen of dat een moderator nog een advies heeft.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wellicht een hele onnozele vraag, maar heb je je toestel sinds de update al eens uitgezet en opnieuw opgestart? @Rb92?
Rb92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja heb ik geprobeerd maar helpt ook niet.

Dit is een screenshot van het enige wat ik kan vinden over die melding, wellicht zijn er opties om het wel zichtbaar te maken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Kun je eens controleren wat je hebt staan bij pop up en melding stijl?
Mocht daar het antwoord niet tussen staan, raad ik je aan om van Whatsapp een back up te maken. Daarna verwijder je de app en installeer je hem opnieuw. Indien dat niet helpt, is het wachten op een update van whatsapp.
Rb92
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helaas werkt dat ook niet. Het is niet alleen bij whatsapp maar bij alle apps dat er geen inhoud en afzender tezien is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt eventueel het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een back up van je toestel zodat je geen gegevens kwijt raakt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @Rb92? Heb je het toestel gereset?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Rb92 ? Mocht er geen reactie meer komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic