1
Vraag
2
Reacties
Fiero6

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mensen horen mij niet met bellen...

Als ik gebeld wordt of ik bel andere kunnen ze mij niet horen.
Ik kan wel de ander horen. Ik kan ook niet de luidspreker gebruiken, die kan ik niet aanklikken.
Via WiFi bellen gaat alles wel goed.
Toen ben ik naar de telefoonwinkel gereden en daar deed hij het ook gewoon.
Als ik de klantenservice bel, kan ik geen keuze nummer intoetsen, die pakt hij niet.
Mijn microfoon is getest, die doet het.
Ik vermoed een netwerk probleem aangezien ik via Wi-Fi wel goed kan bellen.
Wat denken jullie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi Fiero6
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt al verschillende testen gedaan en je zegt dat het in de winkel wel werkt maar thuis niet en via Wifi gaat het ook weer prima. Heb je ook al eens een ander simkaartje, dus van een andere provider, in je toestel gedaan om te zien of het probleem er dan nog steeds is?

Als je met een ander simkaartje geen problemen hebt, dan kan het dus aan het bereik liggen van Vodafone. Dan zou het aan het netwerk kunnen liggen. Het beste is om te controleren of er misschien een storing is in je omgeving. Dit kan je via deze pagina doen. 

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Maar alleen natuurlijk als je zeker bent dat je geen problemen hebt kunnen vinden 🙂

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, daar zal vast een oplossing voor zijn.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi Fiero6
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt al verschillende testen gedaan en je zegt dat het in de winkel wel werkt maar thuis niet en via Wifi gaat het ook weer prima. Heb je ook al eens een ander simkaartje, dus van een andere provider, in je toestel gedaan om te zien of het probleem er dan nog steeds is?

Als je met een ander simkaartje geen problemen hebt, dan kan het dus aan het bereik liggen van Vodafone. Dan zou het aan het netwerk kunnen liggen. Het beste is om te controleren of er misschien een storing is in je omgeving. Dit kan je via deze pagina doen. 

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Maar alleen natuurlijk als je zeker bent dat je geen problemen hebt kunnen vinden 🙂

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, daar zal vast een oplossing voor zijn.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels verholpen Fiero6?
Fiero6
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het probleem lijkt verholpen te zijn sinds ik een nieuwe sim kaart erin heb gedaan.
Dankjewel
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic