Marloes D

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn gesprek wordt steeds beëindigd

Hallo, mijn telefoongesprekken worden steeds rond de 1 minuut 20 sec beëindigd. Hoe kan dit gebeuren? Ik heb de telefoon opnieuw opgestar.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Marloes D
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee hoe dit kan gebeuren. Heb je je SIMkaart al in een ander toestel gedaan en geprobeerd? Of een andere SIMkaart in je eigen telefoon? Anders zou ik de SIMkaart eruit halen, telefoon 10 minuten uitzetten en daarna je SIMkaart er weer in steken en dan je toestel weer aanzetten. Dan krijgt hij een kleine reset met Vodafone en soms kan dit wel eens problemen doen verdwijnen. Lukt het dan nog niet, probeer dan handmatig je netwerk aan te passen en daarna weer terug te zetten naar Vodafone.

Als het dan nog niet lukt, loop dan langs een Vodafone winkel of neem contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten en te vragen of ze je nummer willen resetten. Misschien dat er in de centrale een probleem zit.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is verholpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Marloes D
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee hoe dit kan gebeuren. Heb je je SIMkaart al in een ander toestel gedaan en geprobeerd? Of een andere SIMkaart in je eigen telefoon? Anders zou ik de SIMkaart eruit halen, telefoon 10 minuten uitzetten en daarna je SIMkaart er weer in steken en dan je toestel weer aanzetten. Dan krijgt hij een kleine reset met Vodafone en soms kan dit wel eens problemen doen verdwijnen. Lukt het dan nog niet, probeer dan handmatig je netwerk aan te passen en daarna weer terug te zetten naar Vodafone.

Als het dan nog niet lukt, loop dan langs een Vodafone winkel of neem contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten en te vragen of ze je nummer willen resetten. Misschien dat er in de centrale een probleem zit.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is verholpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het met bovenstaande stappen verholpen Marloes D?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic op slot gezet, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic