MartijnKuipers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn PUK code

Ik ben mijn PUK code kwijt maar ik kan niet inloggen op mijn vodafone omdat voorzover ik weet niet van een account bezit, daarnaast kan ik niet in mijn telefoon vanwege PUK-code, Ik kan dus ook niet een account aanmaken om die op te vragen. en het bellen via een andere telefoon nummer heeft ook niet echt geholpen omdat ik 4 kopjes kreeg van ziggo: niet tevreden over factuur, verhuizingen, info over producten, en nog iets. Maar ik weet nu niet welke ik dan kan kiezen of, of het wel de goede zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker, je kunt de pukcode van prepaid ook opvragen. 

Mocht je willen dat ik de pukcode voor je op vraag @MartijnKuipers, stuur mij even de volgende gegevens via een privebericht.

* 06 nummer

* Voor en achternaam

* Huidig tegoed

* Wanneer voor het laatst opgewaardeerd en met welk bedrag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MartijnKuipers 

Uiteraard vervelend dat je deze kwijt bent. Je kan de puk code vinden in je My Vodafone en/of op het kaartje, waar je simkaart in zat. Heb je die niet meer en kan je niet in je My Vodafone, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0094). Dus niet met Ziggo bellen!

Anders zal je tot na kerst moeten wachten op een medewerker van Vodafone. Die komt hier dan weer op de Community om te helpen. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Lees nu dat het gaat om een prepaid pukcode. 
Vraag me af of je deze wel kunt aanvragen, gezien je hem ook niet hebt gereageerd. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zeker, je kunt de pukcode van prepaid ook opvragen. 

Mocht je willen dat ik de pukcode voor je op vraag @MartijnKuipers, stuur mij even de volgende gegevens via een privebericht.

* 06 nummer

* Voor en achternaam

* Huidig tegoed

* Wanneer voor het laatst opgewaardeerd en met welk bedrag.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten @MartijnKuipers.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic