Jack01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mislopen verhoging data

Ik heb op 23 januari mijn Red Pro Select abbo omgezet naar Elite, omdat ik meer mobiele data ga gebruiken.
Nu zag ik vrij vlot daarna dat Vodafone ook nog eens de data ging verhogen, en uit de berichten op Internet maakte ik op dat dit ook voor bestaande klanten zou gelden. Tot op heden echter is mijn databundel niet verhoogd en nader onderzoek wijst uit, dat ik blijkbaar een maand te vroeg heb omgezet. Weten jullie of dit zo is, want dit voelt wel heel zuur.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Jack01

Welkom op de Community.
Het aanpassen van de databundels geldt alleen voor de nieuwste abonnementen. Oudere abonnementen blijven dezelfde bundel behouden zoals ze al hadden.
Het is dan ook afhankelijk of je hem naar de nieuwste variant hebt omgezet. Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling migratie. Zij zetten abonnementen tussentijds om en kunnen het eventueel ook omzetten naar de nieuwe variant. Zij bespreken graag met je alle voorwaarden etc. wat bij het omzetten van toepassing zijn.
Je kunt mijn collega's bereiken via 0800-0200976.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Jack01

Welkom op de Community.
Het aanpassen van de databundels geldt alleen voor de nieuwste abonnementen. Oudere abonnementen blijven dezelfde bundel behouden zoals ze al hadden.
Het is dan ook afhankelijk of je hem naar de nieuwste variant hebt omgezet. Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling migratie. Zij zetten abonnementen tussentijds om en kunnen het eventueel ook omzetten naar de nieuwe variant. Zij bespreken graag met je alle voorwaarden etc. wat bij het omzetten van toepassing zijn.
Je kunt mijn collega's bereiken via 0800-0200976.
Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Jack01 en hebben ze je abonnement kunnen aanpassen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Steven wrote:
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Jack01 en hebben ze je abonnement kunnen aanpassen?

Ben eigenlijk ook wel een beetje benieuwd of het nu gelukt is 🙂
Heeft de klantenservice van Vodafone je kunnen helpen om het te verhogen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic